حریق در ساختمان یک شرکت بیمه

به گزارش تور کیش، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در طبقه منفی یک ساختمان اداری متعلق به یکی از شرکت های بیمه اطلاع داد.

حریق در ساختمان یک شرکت بیمه

جهت دریافت خدمات نقاشی کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگاران درباره این حادثه گفت: ساعت 15 و 21دقیقه امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان اداری به سامانه 125 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه به همراه خودرو حامل تجهیزات به محل حادثه واقع در نازی آباد محله هزار دستگاه اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل آتش سوزی یک ساختمان چهار طبقه اداری متعلق به یکی از شرکت های بیمه بود که در طبقه منفی یک آن انباری به وسعت حدودا 110 متر وجود داشت که به چند غرفه کوچک و بزرگ تقسیم شده بود. این محل هم بایگانی بود و هم محل نگهداری بعضی از مواد اسقاطی بود که کاملا شعله ور شده و آتش به سرعت در حال گسترش بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با تاکید بر اینکه دود بسیار غلیظی به سایر طبقات سرایت می کرد، گفت: تعدادی از کارمندان و ارباب رجوع نیز در محل حضور داشتند که در دقایق اولیه تعدادی از آن ها توسط آتش نشانان به خارج از ساختمان راهنمایی شدند و تعدادی از آنها به پشت بام راهنمایی شدند و به وسیله نردبان هیدرولیکی به سطح زمین منتقل شدند.

وی اضافه نمود در مجموع حدود 30 نفر از ساختمان خارج شدند و یک یا دو نفر دچار گار گرفتگی شده بودند که به نیرو های اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

ملکی با بیان اینکه گروهی از آتش نشانان از لحظات اول با تجهیزات خاموش کننده و دستگاه های تنفسی به محل آتش سوزی رفتند گفت: علیرغم دود غلیظ عملیات اطفا را شروع کردند. هم اکنون آتش خاموش و لکه گیری اجرا شده و نیرو ها در حال تخلیه دود و ایمن سازی محل هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 698

به "حریق در ساختمان یک شرکت بیمه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریق در ساختمان یک شرکت بیمه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید