خبرنگاران مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته

به گزارش تور کیش، اصفهان- خبرنگاران- تعداد باشگاه های ورزشی اصفهان 139 درصد افزایش یافت، اردوی آمادگی تیم فوتبال ذوب آهن در نوروز خاتمه یافت و حضور روانشناس ورزشی لازمه موفقیت در پارالمپیک است از مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.

خبرنگاران مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته

اردوی آمادگی تیم فوتبال ذوب آهن در نوروز خاتمه یافت

اردوی آمادگی پنج روزه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نوروز 1400 برای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر امروز یکشنبه خاتمه یافت.

تیم فوتبال ذوب آهن که خود را برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده می کند پس از تعطیلی پنج روزه بعد از آخرین بازی خود در مقابل تیم پیکان، تمرینات خود را از سوم فروردین ماه در اصفهان آغاز کرد.

این تیم بنا به تشخیص کادرفنی اردوی خود را در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر در زمین چمن مرحوم اصغر فروتن مجموعه ورزشی ملت و سالن بدنسازی اختصاصی این باشگاه در مجموعه ورزشی شفق برگزار کرد.

افزایش نشاط ورزشی به تحقق شعار سال 1400 کمک می کند

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: افزایش شور و نشاط اجتماعی ناشی از ورزش به ویژه در بخش جوانان زمینه تحقق هرچه بیشتر شعار سال 1400 را فراهم می کند.

سید محمد طباطبایی افزود: ورزش چه در بُعد قهرمانی و چه در بخش همگانی نقش کلیدی در افزایش نشاط در جامعه دارد بنابراین توجه روز افزون به آن سبب پیشرفت در سایر بخش ها خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ورزش باید در تمام ابعاد زندگی جریان داشته باشد ادامه داد: جوانان جمعیتی مولد و فعال در بخش تولید هستند لذا اهمیت هرچه بیشتر به نشاط و سرزندگی آنان سبب افزایش فعالیت و خلاقیت آنان می شود.

حضور روانشناس ورزشی لازمه موفقیت در پارالمپیک است

علیرضا مختاری دو و میدانی کار معلول تیم ملی گفت: حضور روانشناس ورزشی لازمه موفقیت در پارالمپیک توکیو است و شانس کسب مدال را بالا خواهد برد.

مختاری افزود: تمامی تیم ها و ورزشکاران مطرح جهان از قابلیت ها و مزایای حضور روانشناس ورزشی در این آوردگاه مهم سود می برند و نیاز است که مسوولان ورزشی کشورمان نیز به این موضوع بیشتر اهمیت دهند.

وی افزود: نکات و توضیه های علمی روانشناسان ورزشی در کنار مهارت های فردی و فنی ورزشکاران زمینه ساز موفقیت در المپیک و پارالمپیک خواهد بود.

تعداد باشگاه های ورزشی اصفهان 139 درصد افزایش یافت

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: تعداد باشگاه های ورزشی در استان نسبت به سال آغاز فعالیت دولت 139 درصد افزایش یافته است.

حسین زیبایی افزود: در سال 92 بالغ بر 670 باشگاه ورزشی خصوصی در استان فعالیت می کردند و این رقم در سال گذشته به بیش از یک هزار و 600 باشگاه رسید.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان افزود: بر اساس آمار، افزایش بیشتر در رشته های مرتبط با بدنسازی و پرورش اندام بوده است و دیگر رشته ها در رده های بعدی جای دارند.

سرمربی صنعت نفت آبادان: از ذوب آهن شناخت کافی داریم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از ذوب آهن اصفهان شناخت کافی داریم و به خوبی برای دیدار فردا با این تیم آمادگی داریم.

سیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر ذوب آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند در دیدار فردا که نخستین بازی آنها در سال جدید است مقابل تیم خوب ذوب آهن اصفهان پیروزمیدان شود و سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

وی با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان تیم باکیفیتی است ابراز امیدواری کرد تیمش با اجرای درست دستورهای تاکتیکی در یک بازی هوشمندانه و هدفمند سه امتیاز بازی را کسب کند.

مربی ذوب آهن: بازی سختی مقابل صنعت نفت آبادان در پیش داریم

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته است گفت: بازی سخت و دشواری مقابل این تیم در پیش داریم.

حسن استکی در نشست خبری قبل از دیدارتیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال افزود: در تعطیلات نوروزی طبق برنامه سرمربی تیم تمرینات و اردویی خوبی را از نظر بدنی و فنی در برگزار کردیم که امیدوارم به اهداف خود برسیم.

وی گفت: این اردو به نظرات سرمربی تیم تا حدودی نزدیک بود و امیدوارم فردا بازی خوبی را ببینیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1524

به "خبرنگاران مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید