خبرنگاران کرونا برگزاری مسابقات قهرمانی دو و میدانی 2020 اروپا را لغو کرد

به گزارش تور کیش، تهران - خبرنگاران - مسابقات قهرمانی دو و میدانی 2020 اروپا که قرار بود در اواخر ماه آگوست (شهریور) در پاریس برگزار گردد، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

خبرنگاران کرونا برگزاری مسابقات قهرمانی دو و میدانی 2020 اروپا را لغو کرد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به نوشته روزنامه گاردین، انجمن دو و میدانی اروپا پنجشنبه شب در پیغام توییتری خاطرنشان کرد، مسابقات قهرمانی دو و میدانی 2020 پاریس که قرار بود از 25 تا 30 آگوست (چهارم تا نهم شهریور) در استادیوم شارلی برگزار گردد، لغو شده است.

این انجمن اضافه کرد، تصمیم به ابطال برگزاری این مسابقات ناشی از شیوع ویروس همه گیری کرونا و خطرات مرتبط با شرایط فعلی و همچنین ممنوعیت برای تجمع گسترده در فرانسه است.

شیوع ویروس کرونا تردیدها در مورد ادامه رقابت های فوتبال در سراسر دنیا را نیز شدت بخشیده است. در حالی که رقابت فوتبال باشگاه ها در سراسر دنیا به ویژه قاره اروپا به حساس ترین و نفس گیرترین روزهای خود رسیده، کووید-19 بیش از یک ماه است که تمام رقابت ها را به کما برده است.

در بعضی از کشورها مانند انگلیس و فرانسه که سرنوشت قهرمانان تا اندازه زیادی روشن شده در لیگ های دیگر همچون ایتالیا، اسپانیا و آلمان رقابت برای معین قهرمانی به اوج خود رسیده است.

کرونا، مهمان ناخوانده این روزهای دنیا، حالا سایه سنگین خود را بر لیگ های معتبر اروپایی پهن نموده است.

هنوز کسی نمی داند سرنوشت این رقابت ها چه خواهد شد. هرچند مقامات ورزشی در دنیا برای جبران این خلل، بازی های المپیک و همچنین مسابقات یورو 2020 را برای یک سال به تعویق انداختند، اما هنوز معین نیست چه بر سر رقابت های سال جاری فوتبال خواهد آمد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 919

به "خبرنگاران کرونا برگزاری مسابقات قهرمانی دو و میدانی 2020 اروپا را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا برگزاری مسابقات قهرمانی دو و میدانی 2020 اروپا را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید