خرید بسته اینترنت همراه و 10 درصد تخفیف خرید شارژ سیم کارت با آپ

به گزارش تور کیش، اگر به دنبال یک راه سریع و آسان برای خرید بسته اینترنت و شارژ سیم کارت خود و دیگران هستید و می خواهید در خرید اولین شارژ سیم کارت خود 10 درصد از مبلغ را جایزه بگیرید، همین حالا اپلیکیشن آپ را نصب کنید.

خرید بسته اینترنت همراه و 10 درصد تخفیف خرید شارژ سیم کارت با آپ

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، اگر به دنبال یک راه سریع و آسان برای خرید بسته اینترنت و شارژ سیم کارت خود و دیگران هستید و می خواهید در خرید اولین شارژ سیم کارت خود 10 درصد از مبلغ را جایزه بگیرید، همین حالا اپلیکیشن آپ را نصب کنید.

اپلیکیشن آپ، یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای موبایلی در حوزه خدمات مالی کشور است که با ارائه خدمات متنوع در قالب یک سوپر اپلیکیشن توانسته است جای خود را در تلفن همراه 40 میلیون کاربر باز کند.

آپ با ارائه خدماتی مانند خرید بلیت سفر و گردشگری، رزرو هتل در سراسر ایران، خرید انواع بیمه نامه ها، استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی خودرو، پرداخت قبض های خدماتی، مشاهده موجودی حساب، انتقال وجه کارت به کارت، خرید بسته های اینترنتی مختلف، خرید شارژ سیم کارت اعتباری و ... به یکی از پرتراکنش ترین اپلیکیشن های فارسی تبدیل شده است.

شرکت آسان پرداخت به عنوان یکی از دوازده شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP) تحت نظارت بانک مرکزی، اپلیکیشن آپ را به عنوان جایگزینی با امنیت بیشتر برای پرداخت از طریق کدهای دستوری (USSD) و مرورگرهای اینترنتی (IPG) معرفی کرد.

تراکنش های جایزه دار

در کنار ارائه خدمات منحصربه فرد، آپ برای خرید شارژ سیم کارت و بسته های اینترنتی، جوایز تشویقی را در نظر گرفته که شامل پنج جایزه بیست میلیون تومانی برای پنج نفر و یک جایزه ویژه 100 میلیون تومانی برای یک نفر است که در مجموع 200 میلیون تومان جایزه به صورت ماهانه بین کاربرانی که در اپلیکیشن آپ تراکنش داشته باشند قرعه کشی خواهد شد.

شما هم برنده باشید

شما نیز می توانید تا روز جمعه 8 آذر با نصب اپلیکیشن آپ و در خرید اولین شارژ سیم کارت تا 10 درصد مبلغ خرید را پس از تاریخ ذکر شده، در کیف پول آپ دریافت کنید و همچنین شانس شرکت در قرعه کشی 200 میلیونی آذرماه را داشته باشید. همین حالا اپلیکیشن آپ را نصب کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 561

به "خرید بسته اینترنت همراه و 10 درصد تخفیف خرید شارژ سیم کارت با آپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بسته اینترنت همراه و 10 درصد تخفیف خرید شارژ سیم کارت با آپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید