خرید بلیط ترکیش ایرلاین با کارت شتاب امکان پذیر شد

به گزارش تور کیش، خرید بلیط ترکیش ایرلاین با کارت شتاب

برای اولین بار در ایران، می توان بلیط هواپیما برای مسیرهای بین المللی را با کارت شتاب خریداری کرد که این امکان را بانک سامان فراهم نموده است. با جزییات این خبر همراه خبرنگاران باشید:

خرید بلیط ترکیش ایرلاین با کارت شتاب امکان پذیر شد

طبق امضای تفاهم نامه ای که بین شرکت ترکیش ایرلاین (شرکت هواپیمایی ترکیه)، بانک سامان و سامانه پرداخت الکترونیک سامان امضا شد، از این به بعد ایرانی های عزیز می توانند بدون هیچ واسطه ای و بطور کاملا مستقیم، بلیط جهتهایی که مربوط به ترکیش ایرلاین است را خریداری نمایند.

روش خرید بلیط بصورت مسنقیم خیلی ساده است و فقط کافی است به وب سایت مربوط به شرکت هواپیمایی ترکیه به آدرس https://p.turkishairlines.com بروید و بعد از انتخاب گزینه ریال ایران، هزینه بلیط جهت مورد نظر به وسیله درگاه بانک سامان بپردازید.

آقای زکریا کروچام که مدیر شرکت هواپیمایی ترکیه است در این باره گفت: در سال 2016 حدود 1 میلیون ایرانی به ترکیه جا به جا شدند که از این به بعد انتظار داریم 15 درصد بلیط های خریداری شده به وسیله آنها، به وسیله مستقیم و از درگاه الکترونیک بانک سامان باشد. خرید بلیط با ریال ایران نه تنها برای پروازهای داخلی ایران بلکه برای تمام پروازها امکان پذیر شده است.

مدیر بانک سامان هم در این مراسم گفت: بانک سامان آماده است تا تمام توان خود را بکار بگیرد و بتواند با بانکدارای الکترونیک، احتیاج مشتریان را برآورده کند. باک سامان در حال حاضر خدماتی مثل مشاوره تخصصی ارزی و صادر کردن انواع ضمانت نامه های ارزی را ارائه می نماید.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1937

به "خرید بلیط ترکیش ایرلاین با کارت شتاب امکان پذیر شد" امتیاز دهید

2 کاربر به "خرید بلیط ترکیش ایرلاین با کارت شتاب امکان پذیر شد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بلیط ترکیش ایرلاین با کارت شتاب امکان پذیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید