درخواست بنا برای حضور در آلماتی، 48 ساعت قبل از شروع مسابقات

به گزارش تور کیش، سرمربی تیم ملی فرنگی از فدراسیون کشتی خواست که شاگردانش 48 ساعت قبل از شروع مسابقات آلماتی در کشور قزاقستان حضور پیدا کند.

درخواست بنا برای حضور در آلماتی، 48 ساعت قبل از شروع مسابقات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، دهه سوم فروردین ماه مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا و همچنین قهرمانی آسیا در آلماتی قزاقستان برگزار می گردد.

تیم ملی فرنگی ایران در حالی که علیرضا نجاتی در 60 کیلو، محمدعلی گرایی در 77 کیلو و امیر قاسمی منجزی در 130 کیلو در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان مجوز حضور در المپیک را دریافت کردند، در اوزان 67، 87 و 97 کیلوگرم به دنبال سهمیه توکیو 2020 است.

با توجه به برگزاری مسابقات در آلماتی قزاقستان، محمد بنا از فدراسیون خواسته که تیمش 48 ساعت پیش از آغاز مسابقات در این کشور حضور پیدا کند تا کشتی گیران بتوانند خود را با شرایط آب و هوایی تطبیق دهند.

بنا در این رابطه به خبرنگاران گفت: امیدوارم فدراسیون با ما همراهی کند و هفدهم فروردین سمت آلماتی حرکت کنیم و صبح هجدهم آنجا باشیم. مسابقات از 20 فروردین آغاز می گردد و اگر بتوانیم 48 ساعت کامل، پیش از آغاز رقابت های گزینشی آنجا باشیم و بچه ها به شرایط عادت نمایند، بسیار خوب خواهد شد. چیزی که اهمیت دارد کسب سهمیه های المپیک است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1527

به "درخواست بنا برای حضور در آلماتی، 48 ساعت قبل از شروع مسابقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست بنا برای حضور در آلماتی، 48 ساعت قبل از شروع مسابقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید