هم گروهی ایران با کویت، کره جنوبی و قطر، قرعه سخت برای صعود

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران، با خاتمه یافتن مرحله گروهی نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت های جهانی در کویت، چهره هشت تیم راه یافته به دور دوم شناخته شد. تیم هندبال کشورمان که در دور مقدماتی در گروه اول با تیم های نیوزلند و بحرین هم گروه بود با یک برد پر گل برابر نیوزلند و یک باخت دو اختلافی مقابل بحرین نماینده هندبال قاره آسیا در المپیک 2020 به عنوان تیم دوم راهی دور بعد مسابقات شد.

هم گروهی ایران با کویت، کره جنوبی و قطر، قرعه سخت برای صعود

در انتها دور مقدماتی تیم های بحرین، ایران، قطر، کره جنوبی، عربستان، ژاپن، امارات و کویت به عنوان تیم های اول و دوم جداول راهی مرحله دوم شدند. در دور دوم تیم ایران در گروه دوم با تیم های کره جنوبی، قطر و کویت میزبان قرار گرفته است.

گروه بندی دور دوم بازی های قهرمانی آسیا به این ترتیب است:

گروه اول:

بحرین، عربستان، ژاپن و امارات

گروه دوم:

ایران، قطر، کویت و کره جنوبی

در انتها این مرحله چهار تیم راهی مرحله نیمه نهایی شده و جواز حضور در مسابقات قهرمان دنیا را کسب خواهند کرد.

تیم ایران در دور دوم قرعه سختی را دارد. کره جنوبی مدعی ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی این رویداد است. کره ای ها که در مسابقات انتخابی المپیک ناکام مانده اند با داشتن 9 طلا و 3 نقره و یک برنز پر افتخارترین تیم قاره درا ین مسابقات محسوب می شوند. از آن سو قطر نیز به عنوان تیمی که یک بار در مسابقات دنیای روی سکوی نایب قهرمانی رفته است مدعی دیگری است که برای نشان دادن قدرت دوباره خود تنها به فکر صعود به مرحله نهایی بازیهاست. کویتی ها که چند سالی بعد از تعلیق دوباره به گردونه مسابقات بازگشته اند در اولین گام با کسب امتیاز میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی دنیای مطمئناً به فکر پرواز دوباره به صدر قاره آسیا و نشان دادن شرایط ایده آل خود بوده و بیشترین کوشش را برای اجرای بازی های خوب و داشتن شانس صعود به جمع چهار تیم انجام می دهند.

مرحله دوم این رویداد از روز دوشنبه 30 دی ماه شروع می گردد. در این روز تیم ایران در ساعت 20:30 به وقت ایران به مصاف کویت خواهد رفت.

تیم های بازمانده در دور اول نیز در ادامه بازی ها برای کسب رتبه های نهم تا سیزدهم رقابت خود را ادامه می دهند.

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی دنیا از 26 دی ماه الی هفتم بهمن ماه در کویت برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 707

به "هم گروهی ایران با کویت، کره جنوبی و قطر، قرعه سخت برای صعود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم گروهی ایران با کویت، کره جنوبی و قطر، قرعه سخت برای صعود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید