درمان مرگ با صاعقه منتشر شد

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران، گِیل اندرسون دارگَتز متولد بریتیش کلمبیای کانادا و دانش آموخته دانشگاه ویکتوریاست. وی با نوشتن کتاب درمان مرگ با صاعقه به یکی از چهره های ادبی شناخته شده کانادا بدل شد.

درمان مرگ با صاعقه منتشر شد

درمان مرگ با صاعقه داستانی در دوران جنگ جهانی دوم در بریتیش کلمبیای کانادا است. راوی، دختری نوجوان به نام بِث است و همیشه حین راه رفتن در بوته زار چیزی نامرئی سر در تعقیبش می گذارد. او با مادر و پدر و برادرش دن در روستا زندگی می کند و پدرش کشاورزی و دامداری می کند. پدر در جنگ جهانی اول از ناحیه سر مصدوم شده و کم و بیش دیوانه است ...

این رمان در سال 1996 نوشته شده است و تنها در کانادا 100 هزار نسخه فروش کرد، در بریتانیا در جدول پرفروش ها بود و پس از آن در ایالات متحده و اروپا نیز منتشر شد. این کتاب، نامزد جایزه گیلِر، بزرگترین جایزه ادبی کانادا و برنده جایزه بِتی تراسک در بریتانیا شد. منتقدانِ گلوب اند مِیل این کتاب را تا مغز استخوان کانادایی خواندند و در مواردی، نسخه دارگتز از زندگی روستایی را با آثار ویلیام فاکنر و جان اشتاین بک مقایسه کرده اند؛ نمونه ای از رئالیسم جادویی که یادآور آثار ادبی آمریکای لاتین است.

درمان مرگ با صاعقه نوشته گیل اندرسون دارگتز با ترجمه رضا اسکندری آذر در 443 صفحه از سوی نشر هیرمند راهی بازار کتاب شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 463

به "درمان مرگ با صاعقه منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درمان مرگ با صاعقه منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید