در جریان عرضه های اولیه این هفته به هر کد چند سهم اختصاص یافت ؟

به گزارش تور کیش، در هفته ای که گذشت دو نماد وکبهمن و بوعلی عرضه اولیه شدند

در جریان عرضه های اولیه این هفته به هر کد چند سهم اختصاص یافت ؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از جهان نیوز ، بعد از آن که با انجام عرضه اولیه چخرز، طلسم عدم عرضه اولیه در پاییز 99 شکسته شد، در هفته جاری بعد از مدت ها شاهد دو عرضه اولیه بودیم. عرضه اولیه وکبهمن و بوعلی در روز های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری انجام شد.

در عرضه اولیه وکبهمن به هر کد معاملاتی، 56 سهم به میزان ارزش 82 هزار تومان اختصاص یافت. میزان مشارکت در این عرضه اولیه 4 میلیون و 691 هزار و 485 کد معاملاتی بود که تنها سهام به 4 میلیون و 662 هزار و 434 کد تخصیص داده شد.

در عرضه اولیه بوعلی نیز که امروز مورخه 19 آذر 99 انجام شد، 3 میلیون و 969 هزار و 766 نفر مشارکت داشتند. در این عرضه اولیه به هر کد معاملاتی 79 سهم به ارزش هر سهم 41430 و در مجموع به ارزش 327 هزار تومان اختصاص یافت.

در عرضه اولیه بوعلی نیز به مانند دو عرضه اولیه قبلی یعنی چخزر و وکبهمن باز هم رکورد مشارکت شکسته نشد تا همچنان این رکورد در اختیار بپیوند با میزان مشارکت 5 میلیون و 594 هزار و 10 نفر قرار داشته باشد. عرضه اولیه بپیوند در 12 شهریور 99 انجام شد.

طی سال جاری سهام 23 شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، شستا، پگاه گیلان، لاستیک یزد، پلیمر آریاساسول، سرمایه گذاری پویا، سرمایه گذاری سیمان تامین، لیزینگ پارسیان، رایان هم افزا، تولید نیروی برق آبادان، توسعه راستا برق گیلان، زرماکارون، پتروشیمی ارومیه، تامین سرمایه امین، کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، بهساز کاشانه تهران، تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک، برق و انرژی پیوند گستر پارس، کیا الکترود شرق، توسعه و عمران امید، سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات، چوب خزر کاسپین و مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن عرضه اولیه شده و پتروشیمی بوعلی سینا بیست و چهارمین شرکت تازه وارد سال بشمار می رود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1332

به "در جریان عرضه های اولیه این هفته به هر کد چند سهم اختصاص یافت ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جریان عرضه های اولیه این هفته به هر کد چند سهم اختصاص یافت ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید