رقیب نو گروه خودروسازی تسلا در راه است ، فورد ماخ 1 تا سال 2020 در مسیر جاده ها می تازد

به گزارش تور کیش، گروه خودروسازی فورد نخستین تصویر رسمی از خودروی الکتریکی موسوم به ماخ 1 را رونمایی کرد. این خودرو هوشمند رقیبی جدی برای خودروهای الکتریکی تسلا در نظر گرفته می گردد.

رقیب نو گروه خودروسازی تسلا در راه است ، فورد ماخ 1 تا سال 2020 در مسیر جاده ها می تازد

به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزینس اینسایدر، فورد نخستین عکس های مرتبط با خودرو موسوم به ماخ 1 را رونمایی کرد. این خودرو الکتریکی از خودرو کلاسیک فورد موستانگ الهام گرفته شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از گروه خودر سازی فورد، محدوده حرکت این خودرو 300 مایل در ساعت است و قرار است تا سال 2020 به بازار دنیای ارائه گردد. قیمت احتمالی این خودرو تا مرز 40 هزار دلار در نظر گرفته شده است.

شرکت فورد اعلام نموده که میخواهد 11 میلیارد دلار را در این حوزه سرمایه گذاری کند. درواقع این شرکت به عنوان بخشی از برنامه خود، اعلام نموده که تا سال 2022، بیش از 40 اتومبیل الکتریکی تازه را در سراسر دنیا راه اندازی خواهد نمود.

فراموش نکنیم که ماخ 1، نام مستعار و موقت این مدل است، ماخ 1 یک نام تاریخی برای این مدل با کارایی بالا از شرکت موستانگ است و انتخاب این نام نیز بسیار بحث برانگیز شده است. چرا که گرچه الهام بخش این خودرو موستانگ است اما طراحی بخش پشتی آن به شدت مشابه با بی ام دبلیو و مدلهای X6 و X4 اجرا شده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 دی 1401 بروزرسانی: 7 دی 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2143

به "رقیب نو گروه خودروسازی تسلا در راه است ، فورد ماخ 1 تا سال 2020 در مسیر جاده ها می تازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب نو گروه خودروسازی تسلا در راه است ، فورد ماخ 1 تا سال 2020 در مسیر جاده ها می تازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید