ورود هیجان انگیز محصول تازه سیتروئن به بریتانیا

به گزارش تور کیش، سیتروئن یکی از خودروسازان فرانسوی است که سال ها در ایران حضور دارد. شاید معروف ترین محصول این کارخانه ژیان باشد که برای نسل دهه 60 و مقابل آن، نوستالژی خاصی داشت. بعدها این خودروساز محصول شیک تری به بازار ایران عرضه کرد: زانتیا. استقبال خوب مشتری های ایرانی از این محصول سبب شد که این خودروساز این روزها محصول متفاوت خود را با برند دی اس بفروشد و ایرانی ها هم چندسالی است که از آن بهره می برند.

ورود هیجان انگیز محصول تازه سیتروئن به بریتانیا

جدیدترین محصول این کارخانه با نام AMI قرار است به مقرون به صرفه ترین ماشین بریتانیا تبدیل گردد؛ یک ون جمع وجور که می تواند رقیبی جدی برای ماشین های برقی باشد، آن هم در روزهایی که بازار محصولات برقی در همه جای جهان داغ است. به تازگی در ایران هم یک نمونه از این ماشین ها فراوری شده است.

این ماشین می تواند تا 140 کیلوگرم بار را جابه جا کند و به علت مقرون به صرفه بودن می تواند به گزینه خوبی برای اقشار کم عایدی تبدیل گردد. سیتروئن زمان عرضه این محصول به بازار بریتانیا را تا خاتمه امسال میلادی اعلام نموده است، اما اشاره ای نشده قرار است که چه تعداد خودرو فروخته گردد.

این ماشین در سال 2019 طراحی شده بود. اکنون این خودروساز فرانسوی با کسب مجوزهای لازم سعی می نماید آن را در بازار رقابتی بریتانیا بفروشد.

آگهی های خرید و فروش انواع خودرو سیتروئن

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2065

به "ورود هیجان انگیز محصول تازه سیتروئن به بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود هیجان انگیز محصول تازه سیتروئن به بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید