زیرساخت های فرهنگی کردستان برای توسعه پایدار تقویت می گردد

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران، بهمن مرادنیا پنجشنبه شب در نشست با اعضای شورای عالی خانه موسیقی ایران با اشاره به ظرفیت های بالای فرهنگی در استان کردستان، عنوان نمود: استانداری کردستان آمادگی دارد تا در راستای توسعه زیرساخت های فرهنگی در این استان سرمایه گذاری کند.

زیرساخت های فرهنگی کردستان برای توسعه پایدار تقویت می گردد

وی با اشاره به همت و همدلی مسئولان و متولیان حوزه فرهنگ و هنر در استان کردستان، یادآور شد: خوشبختانه کردستان در تمامی زمینه های فرهنگی و هنری دارای استعدادهای بی شماری است و باید به بهترین شکل این استعدادها شناسایی و معرفی شوند.

وی با بیان اینکه آمادگی داریم تا به هر شکل ممکن شرایط را برای توسعه بخش فرهنگ فراهم کنیم، مطرح کرد: ما هیچ محدودیتی برای حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری در استان کردستان نداریم.

وی خدمات و اقدامات حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان را مورد تقدیر و تجلیل قرار داد و اضافه کرد: خوشبختانه حوزه هنری استان کردستان به عنوان یک نهاد پیشرو در بخش فرهنگ و هنر این استان فعالیت می نمایند و به همین دلیل باید از فعالیت های این نهاد انقلابی تقدیر و تشکر کنم.

وی ضمن عرض خیر مقدم به اعضای شورای عالی خانه موسیقی ایران برای سفری دو روزه به استان کردستان، گفت: ما آمادگی داریم تا از نظرات پیشنهادات و همچنین راهکارهای شما عزیزان برای توسعه تمامی بخش های فرهنگی و هنری در استان به ویژه بخش موسیقی استفاده کنیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه امروز این استان به یکی از قطب های اصلی فرهنگ و هنر در کشور تبدیل گردیده است، یادآور شد: انتظار می رود که در سایه اقدامات انجام شده همچنان شاهد درخشش فعالیت های فرهنگی و هنری استان در سطح ملی و بین المللی باشیم.

وی در خصوص پیشنهاد یکی از اعضای شورای عالی خانه موسیقی ایران برای راه اندازی شعبه این خانه در استان کردستان، بیان نمود: آمادگی داریم تا شرایط و زمینه های مناسب را برای راه اندازی و افتتاح خانه موسیقی در استان کردستان فراهم کنیم.

مرادنیا همچنین در خصوص تامین ساختمان برای دفتر حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان نیز گفت: حتما در اولین فرصت در خصوص مشخص تکلیف این مهم نیست تصمیم گیری خواهیم کرد و آماده ایم تا از سایت ها و برنامه های حوزه هنری حمایت کنیم.

اعضای شورای عالی خانه موسیقی استان کردستان در جریان سفری دو روزه به این استان و به دعوت حوزه هنری از ظرفیت ها و استعدادهای بخش موسیقی استان بازدید و از نزدیک در جریان توانمندی های این استان قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 22

به "زیرساخت های فرهنگی کردستان برای توسعه پایدار تقویت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های فرهنگی کردستان برای توسعه پایدار تقویت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید