سامسونگ یک مانیتور گیمینگ سه بعدی را معرفی کرد؛ بدون احتیاج به عینک

به گزارش تور کیش، سامسونگ در آستانه نمایشگاه CES 2024 از یک محصول هیجان انگیز رونمایی کرد؛ مانیتور گیمینگ سه بعدی که قادر است محتواهای تصویری سه بعدی را بدون احتیاج کاربران به استفاده از عینک مخصوص برای آن ها به نمایش بگذارد.

سامسونگ یک مانیتور گیمینگ سه بعدی را معرفی کرد؛ بدون احتیاج به عینک

غول کره ای فناوری در این زمینه اشاره نمود: در حالی که گیمرها همواره در پی غوطه ور شدن در دنیای بازی های مختلف بوده اند، اما برای تجربه گیمینگ عالی همواره با محدودیت های روبرو می شدند که یکی از مهم ترین آن ها، لزوم استفاده از عینک های سه بعدی است. محصول نو ما این محدودیت را به طور کامل رفع می نماید و تجربه هیجان انگیز از بازی کردن را با جلوه های سه بعدی بدون عینک برای شما به همراه می آورد.

مانیتور گیمینگ سه بعدی سامسونگ با استفاده از فناوری ردیابی چشم، با دو دوربینی که در بالای آن قرار دارند، می تواند هر تصویر مسطح دوبعدی را با توجه به محلی که چشم کاربر روی مانیتور دنبال می نماید، به تصویر سه بعدی تبدیل کند. این فناوری بسیار جالب و کاربردی است و تجربه بینایی را برای کاربران به یک سطح بالاتر از تصویر مسطح دوبعدی می رساند. با این مانیتور، کاربران می توانند از تصاویر سه بعدی واقع گرایانه لذت بیشتری ببرند و تجربه نوی در تماشا محتواهای مختلف داشته باشند.

محصول نو سامسونگ بعلاوه با محتواهای واقعیت افزوده نیز سازگاری دارد و بدین ترتیب این شرکت کره ای با توسعه دهندگان بازی های واقعیت افزوده سه بعدی نیز در این زمینه همکاری می نماید. سامسونگ، مانیتور نو خود را به عنوان یک مانیتور دوبعدی و سه بعدی روانه بازار خواهد نمود. این استراتژی معقولانه به نظر می رسد زیرا در صورت احتیاج، کاربران می توانند به سرعت آن را به حالت دوبعدی تنظیم نمایند و این محصول صرفاً برای پخش محتواهای تصویری سه بعدی نخواهد بود.

با این مانیتور، کاربران می توانند در دنیای بازی های سه بعدی به طور کامل غوطه ور شوند و هر وقت که احتیاج داشتند، خیلی ساده به حالت پخش دوبعدی برگردند. مانیتور سامسونگ بعلاوه با تجزیه و تحلیل رنگ و پیچیدگی محتوای صفحه، جلوه های سه بعدی مانند سایه بدون تغییر روشنایی یا رنگ را به کاربران ارائه می دهند. بعلاوه این محصول قادر به کنترل شدت و جهت محتواهای گرافیکی نیز است. سامسونگ اطلاعات بیشتری در خصوص این محصول نو خود منتشر نکرده و انتظار داریم در آینده از این مانیتور گیمینگ سه بعدی مجذوب کننده بیشتر بشنویم.

منبع: Cnet

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 دی 1402 بروزرسانی: 18 دی 1402 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2265

به "سامسونگ یک مانیتور گیمینگ سه بعدی را معرفی کرد؛ بدون احتیاج به عینک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ یک مانیتور گیمینگ سه بعدی را معرفی کرد؛ بدون احتیاج به عینک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید