ستاری: فناوری های جدید یک میانبر برای پیشرفت علمی است

به گزارش تور کیش، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: فناوری های جدید هزینه ها را کاهش داده و سبب تحولات جدی می گردد، این فناوری ها یک میانبر برای پیشرفت علمی است.

ستاری: فناوری های جدید یک میانبر برای پیشرفت علمی است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صبح امروز در مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه نانو فناوری در محل نمایشگاه بین المللی تهران گفت: از 5-6 سال پیش به صورت جدی بر روی تجاری سازی نانو کار کردیم و به این نتیجه رسیدیم که فراوری محصول نتیجه سرمایه گذاری در بخش خصوصی است و با پول دولت نمی توان محصول ارائه کرد.

وی با بیان اینکه فناوری های جدید هزینه ها را کاهش داده سبب تحولات می گردد و یک میانبر برای پیشرفت علمی است، گفت: کاری که وزارت نیرو در پژوهشگاه نیرو انجام داده بر خلاف وزارتخانه های دیگر که هزینه می نمایند اما از پژوهش هایشان محصول خارج نمی گردد، عملا مدیریت صحیح کار پژوهشی است که به بخش خصوصی برای فراوری محصول یاری می نمایند، این روش صحیح پژوهش از نظر ماست.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اضافه کرد: لازم نیست دولت برای ساختمان یا نیرو هزینه کند بلکه می تواند بستر کار بخش خصوصی را فراهم کند تا چرخه تجاری سازی خوب عمل نکند در حوزه مقاله هم نمی توانیم خوب باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 444

به "ستاری: فناوری های جدید یک میانبر برای پیشرفت علمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاری: فناوری های جدید یک میانبر برای پیشرفت علمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید