سریال انتقادها از داوری در والیبال، ترکاشوند: مدیریت میدان ضعیف بود

به گزارش تور کیش، سرمربی تیم والیبال پیکان تهران می گوید: مدیریت داور بازی هفته بیست و دوم این تیم مقابل کاله ضعیف بود و جو سالن شرایط خوبی نداشته است.

سریال انتقادها از داوری در والیبال، ترکاشوند: مدیریت میدان ضعیف بود

محمد ترکاشوند در گفت و گو با خبرنگاران، درباره باخت سه بر دو تیمش در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال مقابل کاله مازندران، شرح داد: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم که کیفیت بالایی داشت. هر دو تیم با بررسی و تحلیل درست تیم حریف پا به میدان گذاشته بودند. بازیکنان ما با همه توان بازی کردند ولی من فکر می کنم یک مقدار جو سالن سنگین بود و طرفداران کاله به خوبی تیم شهرشان را تشویق می کردند.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران ادامه داد: از نظر من تیم کاله به بهترین شکل از شرایط میزبانی و طرفدارانش استفاده کرد. تا حدودی هم جنگ روانی ایجاد شد که به ضرر ما بود. تماشاگران هم شرایط سختی را در جریان بازی ایجاد کردند که داور بازی نتوانست این مسئله را مدیریت و کنترل کند.

او اضافه کرد: در طول بازی چه از نظر مسائل فنی و چه در مسائل اخلاقی اتفاقات قشنگی بین بازیکنان دو تیم رخ داد و به نظرم مدیریت ضعیف داور بود که نگذاشت بیشتر از این بازی لذت ببریم. شاید اگر مدیریت داور در سالن مسابقه بهتر بود نتیجه بازی تغییر می کرد ولی متأسفانه داور نتوانست جو سالن را مدیرت کند. با این حال به تیم کاله خسته نباشید می گویم، ما بازی را باخته ایم و برای این موضوع بهانه ای نمی آوریم، هدف ما صعود به در جمع چهار تیم برتر به مرحله پلی آف و داشتن عملکرد خوب در این مرحله است که برای رسیدن به این مهم کوشش می کنیم.

ترکاشوند در خصوص بازی هفته بیست و سوم این تیم مقابل شهرداری ورامین صدرنشین نیز گفت: این بازی یک ساعت و نیم بعد از بازی های دیگر آغاز می گردد، همه بازی ها ساعت چهار بعد از ظهر آغاز می گردد ولی این بازی ساعت پنج و نیم خواهد بود که دلیل آن را پخش زنده اعلام نموده اند. در خصوص بازی هم باید بگویم به نظرم یکی از دیدارهای جذاب لیگ برتر خواهد بود و هر دو تیم با بررسی کامل آماده مسابقه می شوند. شهرداری ورامین در نیم فصل اول دو باخت داشت که یکی از این باخت ها را مقابل ما متحمل شد.

او اضافه کرد: نتایج ما مانند نیم فصل اول بوده و نخستین باخت شهرداری ورامین در نیم فصل دوم هم هفته گذشته مقابل سایپا بود. بازیکنان ما جوان بوده و پتانسیل بسیار بالایی دارند و با توجه به اینکه سه سال در ورامین بوده ام، شرایط بازی و سالن را درک می کنم. مطمئن باشید که از پیش باخته نیستیم و برای برد می رویم چون پتانسیل این کار را داریم اما، با توجه به اینکه ورامین تا کنون در خانه خود نباخته کار بسیار سختی را پیش رو داریم.

عضو سابق تیم ملی والیبال ایران در خصوص نقاط ضعف و قوت دو تیم پیکان تهران و شهرداری ورامین شرح داد: در والیبال هر روز شرایط خاص خود را دارد و نمی توان نقطه ضعف مشترکی را در همه بازی ها برای یک تیم در نظر گرفت. شاید یک روز دریافت کننده ما خوب باشد یک روز خوب نباشد، شاید بازیکن قدرتی ما یک روز خوب بازی کند و روز دیگر شرایطش خوب نباشد. همه این مسائل برای تیم شهرداری ورامین هم وجود دارد. با این حال ما کوشش خود را نموده ایم تا بهترین بررسی را از تیم حریف داشته و برای این مسابقه آماده شویم. فکر می کنم بازی خوبی را از هر دو تیم ببینیم.

ترکاشوند در واکنش به این موضوع که گفته می گردد تیم پیکان در بعضی ست ها پس از عقب افتادن در امتیازات از نظر روحی دچار افت می گردد، شرح داد: این مشکل صد در صد حل شدنی است و ما نیز در این خصوص با تیم کار نموده ایم. با این وجود تیم ما یکی از تیم های جوان لیگ است و اکثر بازیکنان مان حضور در لیگ را تازه تجربه نموده اند. بازیکنانی مثل سلیم چپرلی سابقه بازی به عنوان بازیکن فیکس را ندارد اما در این فصل فیکس تیم ما است.

او اضافه کرد: در تمرینات این موضوع را تمرین می کنیم، تیم دوم خود را چند امتیاز از تیم اول جلوتر در نظر می گیریم و تیم اول ما برای رسیدن به تیم دوم بازی می نماید. همه کوشش ما این است که چنین مسائلی را رفع کنیم. در لیگ هم چندین بار رخ داده است که اختلاف 6 امتیازی را در ست ها جبران نموده و حتی به فزونی رسیده ایم. تیم جوانی داریم و با این حال همه سعی خود را می کنیم تا بهترین شرایط را در تیم ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 132

به "سریال انتقادها از داوری در والیبال، ترکاشوند: مدیریت میدان ضعیف بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال انتقادها از داوری در والیبال، ترکاشوند: مدیریت میدان ضعیف بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید