بلنجینی: ایران شایسته پیروزی بود، کاپیتان ایتالیا: می توانستیم از هزاران راه دیگر برای پیروزی استفاده کنیم

به گزارش تور کیش، سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: نتوانستیم بازی را ببریم چون ایران شایسته این پیروزی بود.

بلنجینی: ایران شایسته پیروزی بود، کاپیتان ایتالیا: می توانستیم از هزاران راه دیگر برای پیروزی استفاده کنیم

با ما همراه باشید و با هزینه های سفر به ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، جانلورنزو بلنجینی بعد از شکست سه بر دو شاگردانش برابر ایران در مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ دنیا گفت: از نتیجه بازی رضایت ندارم. خیلی ناراحتیم که نتوانستیم بازی را ببریم در حالی که فرصت پیروزی در ست سوم برای ایتالیا فراهم بود.

وی با بیان اینکه در ابتدای ست سوم آغاز خوبی نداشتیم، گفت: انعطاف خوبی در زمین نداشتیم و خوب هم بازی نکردیم. اما در ست چهارم خوب بازی کردیم و امیدوار بودیم که بتوانیم در ست پنجم پیروز شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا تاکید نمود: امروز نتوانستیم بازی را ببریم، اما به طور قطع ایران شایسته این پیروزی بود.

سیمونه بوتی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا نیز اضافه کرد: بسیار ناراحت هستم. سعی کردیم بازی اول را با بهترین نتیجه ممکن پیروز شویم که متاسفانه به هدفمان نرسیدیم. تفاوت اصلی در دفاع و سرویس بود که ایران بهتر از ایتالیا کار کرد.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا تاکید نمود: متاسفم. می توانستیم از هزاران راه دیگر برای پیروزی استفاده کنیم، اما ایران واقعاً خوب بازی کرد. این پیروزی را به آنها تبریک می گویم.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین ملاقات خود در مسابقات جام قهرمانان بزرگ مردان دنیا پیروز به شکست سه بر دو ایتالیا شد تا با دو امتیاز در صندلی دوم جدول شش تیمی این رقابت ها قرار گیرد. ملی پوشان والیبال ایران فردا (چهارشنبه) در دومین ملاقات خود در این رقابت ها به مصاف آمریکا می فرایند که این مسابقه از ساعت 11 و 10 دقیقه به وقت تهران آغاز می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 745

به "بلنجینی: ایران شایسته پیروزی بود، کاپیتان ایتالیا: می توانستیم از هزاران راه دیگر برای پیروزی استفاده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلنجینی: ایران شایسته پیروزی بود، کاپیتان ایتالیا: می توانستیم از هزاران راه دیگر برای پیروزی استفاده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید