شیائومی اسمارت بند 7 پرو با قیمت 100 دلار راهی بازار جهانی شد

به گزارش تور کیش، شیائومی چند ماه قبل از می بند 7 پرو برای بازار چین رونمایی کرد و حالا این مچ بند هوشمند با نام نو اسمارت بند 7 پرو راهی بازار های جهانی می گردد.

شیائومی اسمارت بند 7 پرو با قیمت 100 دلار راهی بازار جهانی شد

این مچ بند از نمایشگر 1.64 اینچی بهره می برد که مبتنی بر رزولوشن 486 در 280 است و تراکم پیکسلی آن به 326 پیکسل در هر اینچ می رسد. حداکثر روشنایی نمایشگر 500 نیت است و به لطف پشتیبانی از تنظیم اتوماتیک روشنایی، لازم نیست روشنایی نمایشگر را به طور دستی تغییر دهید. شیشه محافظ قرار گرفته رو نمایشگر، اثر انگشت را جذب نمی کند و لازم نیست نگران این موضوع باشید.

مانند دیگر مچ بند های هوشمند، در این گجت هم شاهد استفاده از چندین سنسور مربوط به پایش ضربان قلب، آنالیز اکسیژن خون و شرایط خواب هستیم. در این میان باید به پشتیبانی از بیش از 110 حالت ورزشی مختلف اشاره کنیم که به خصوص برای دوندگان 10 برنامه دقیق را ارائه می دهد.

درون شیائومی اسمارت بند 7 پرو چیپ GPS تعبیه شده و این یعنی بدون احتیاج به همراه بردن گوشی، می توانید از قابلیت های مبتنی بر GPS بهره ببرید. بدنه این مچ بند تا فشار 5 اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاوم است و بنابراین شناگران هم با خیال راحت می توانند از آن استفاده نمایند.

مچ بند نو شیائومی با اندروید (نسخه 6 به بعد) و iOS (نسخه 12 به بعد) سازگار است و به وسیله بلوتوث 5.2 BLE به گوشی های موردنظر وصل می گردد. شیائومی ظرفیت باتری این مچ بند را اعلام نکرده اما گفته شده که در صورت استفاده معمولی، باتری آن تا 12 روز دوام می آورد. این مچ بند با قیمت 100 دلار راهی به دست کاربران می رسد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2108

به "شیائومی اسمارت بند 7 پرو با قیمت 100 دلار راهی بازار جهانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی اسمارت بند 7 پرو با قیمت 100 دلار راهی بازار جهانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید