صعود عبدولی به نیمه نهایی قهرمانی دنیا، شکست گرایی و حذف حاجی پور

به گزارش تور کیش، سعید عبدولی نماینده وزن 82 کیلوگرم ایران با کسب سومین پیروزی خود راهی مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی دنیا شد اما گرایی در وزن 72 کیلوگرم ایران در سومین مبارزه خود برابر قهرمان دنیا از آذربایجان بازنده شد و نماینده وزن 63 کیلوگرم ایران نیز حذف شد.

صعود عبدولی به نیمه نهایی قهرمانی دنیا، شکست گرایی و حذف حاجی پور

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های 4 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی دنیا 2018 در بوداپست مجارستان،سعید عبدولی نماینده وزن 82 کیلوگرم ایران در سومین مبارزه خود برابر رفیق حسین اف قهرمان اروپا از آذربایجان به روی تشک رفت و در خاتمه با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.عبدولی برای رسیدن به فینال باید امشب(پنج شنبه) به مصاف امره کوش دارنده مدال برنز دنیا از ترکیه برود.

عبدولی پیش از این به ترتیب برابر ادگار بابایان نفر دوم اروپا از لهستان و لاشا گوبادزه نفر سوم دنیا از گرجستان با ضربه فنی پیروز شده بود.

اما محمدعلی گرایی دارنده مدال برنز دنیا و یکی از شانس های اصلی ایران برای کسب مدال در این رقابت ها در سومین مبارزه خود و در مرحله یک چهارم نهایی وزن 72 کیلوگرم برابر رسول چونایف قهرمان دنیا و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان در یک مبارزه سخت با نتیجه نزدیک 5 بر 4 مغلوب شد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

گرایی برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز کوشش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد در غیز اینصورت حذف خواهد شد.رسول چونایف باید در نیمه نهایی برابر فرانک استابلر قهرمان دنیا از آلمان به روی تشک برود.

گرایی پیش از این در دیدار نخست به مصاف دائه کیون پارک از کره جنوبی رفت و در خاتمه با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید و در دومین مبارزه خود و در مرحله یک هشتم نهایی نیز برابر مورات داگ از ترکیه با نتیجه 7 بر 2 به برتری رسید.

اما محسن حاجی پور نماینده وزن 63 کیلوگرم ایران که در دومین مبارزه خود برابر دانیر اسماعیل اف دارنده مدال برنز اروپا از مولداوی مغلوب شده بود با توجه به شکست 9 بر صفر این کشتی گیر مقابل تاسمرادوف ازبک،حاجی پور از دور رقابت ها کنار رفت.حاجی پور در دور نخست حریف خود از پورتوریکو را شکست داده بود.

پیش از این و در جریان رقابت های 4 وزن نخست،مسلم نادری خادم در وزن 55 کیلوگرم نیز مقابل سورتسومیا از گرجستان در همان دور نخست 6 بر یک مغلوب شد و باید منتظر صعود او به دیدار فینال باشد در غیر اینصورت حذف می گردد.کشتی گیر گرج تا این لحظه موفق شده به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 68

به "صعود عبدولی به نیمه نهایی قهرمانی دنیا، شکست گرایی و حذف حاجی پور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود عبدولی به نیمه نهایی قهرمانی دنیا، شکست گرایی و حذف حاجی پور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید