محمد بنا: نمی توان از یک تیم در دو میدان مهم و متوالی استفاده کرد

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در یک گفتگوی تلویزیونی در مورد چرخه انتخابی تیم ملی و رویدادهای پیش رو در سال نو میلادی گفت: بر اساس فرایندی که از قبل ترسیم شده ما مسابقات قهرمانی کشور را در زاهدان برگزار کردیم و الان هم مرحله دوم فرآیند انتخابی تیم ملی در حال برگزاری است، در مسابقات انتخابی جام تختی سه نفر از مسابقات قهرمانی کشور انتخاب شدند و از انتخابی جام تختی هم در هر وزن سه نفر انتخاب می شوند تا مسابقات را برگزار نمایند.

محمد بنا: نمی توان از یک تیم در دو میدان مهم و متوالی استفاده کرد

وی در مورد برنامه کادر فنی برای مسابقات قهرمانی دنیا و بازی های آسیایی در سال 2022 تاکید نمود: طبیعتاً با فاصله کمی که بین این دو رویداد وجود دارد فکر نکنم بتوانیم از یک تیم و یا یک نفر در دو مسابقه استفاده کنیم، همان طور که می دانید بازی های آسیایی در 6 وزن المپیکی برگزار می گردد که 6 نفر برای بازی های آسیایی و 10 نفر برای پیکارهای دنیای انتخاب خواهند شد.

نایب قهرمان دنیا در مورد شروع اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تا مسابقات انتخابی ما نهایی نگردد اردویی نداریم. بعد از جام تختی در نیمه دوم اسفند اردوها شروع می گردد و تا مسابقات قهرمانی آسیا که فروردین ماه در اولان باتور مغولستان برگزار می گردد اردوها ادامه خواهد داشت چرا که بعد از قهرمانی آسیا تورنمنت های بین المللی رو پیش رو داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1940

به "محمد بنا: نمی توان از یک تیم در دو میدان مهم و متوالی استفاده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد بنا: نمی توان از یک تیم در دو میدان مهم و متوالی استفاده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید