مهران شاهین طبع: برای ملاقات با سوریه و قطر به تمرکز احتیاج داریم

به گزارش تور کیش، مهران شاهین طبع در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص شرایط تیم ملی بسکتبال برای برگزاری دو ملاقات خود در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا که از فردا پنجشنبه شروع می گردد، شرح داد.

مهران شاهین طبع: برای ملاقات با سوریه و قطر به تمرکز احتیاج داریم

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

وی با یادآوری اینکه بازیکنان پیش از ورود به اردو درگیر لیگ برتر و ملاقاتهای فشرده این رقابت ها بودند، گفت: به همین دلیل آنها تا حد زیادی خستگی ذهنی داشتند ضمن اینکه بعضا با مصدومیت هایی هم روبرو بودند. سعی کردیم در فرصت زمان کمی که در اختیار داشتیم شرایط ذهنی بازیکنان را مطلوب تر کنیم که تا حد زیادی هم پیروز بودیم. البته که به خاطر موضوع آسیب دیدگی چند نفر از بازیکنان نتوانستند به اردو و ترکیب اصلی برسند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید نمود: در مجموع اما شرایط ملی پوشان برای دو ملاقات پیش رو مناسب است. مشکل حادی نداریم و فکر می کنم بتوانیم بازی های خوبی در تهران برگزار کنیم. البته که حریفان مان تیم های کمی نیستند. هر دو تیم قطر و سوریه در ملاقاتهایی که پیش از این با تیم ملی ایران داشتند، خوب و محکم ظاهر شدند و بعضا ما را اذیت کردند.

شاهین طبع به ملاقات ایران و سوریه در بازی های آسیایی اندونزی که آخرین رویارویی دو تیم به حساب می آید، اشاره نمود و گفت: در همان بازی سوریه نشان داد که تیمی بدی نیست و حتی اگر تمرکز و دقت کافی نداشته باشیم، می تواند درد سرساز هم باشد. کما اینکه در خیلی از دقایق توانست ما را به زحمت بیندازد. البته که برای ملاقات فردا آمادگی و شناخت لازم را داریم و به امید خدا برای کسب رجحان به میدان می رویم.

وی همچنین به ملاقات با قطر که یکشنبه هفته آینده برگزار می گردد، اشاره و اعلام نمود : در رقابت های مقدماتی برای جام جهانی و در ملاقات با قطر به مشکل برخوردیم. در کل قطری ها همواره تیم خوب داشته اند و محکم بازی نموده اند. روز بازی ایران و سوریه، تیم قطر با عربستان ملاقات خواهد داشت. اگر بتوانیم فیلم این بازی را به دست بیاوریم می تواند برای رویارویی روز یکشنبه یاری حال مان باشد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید نمود: در کل اینکه برای دو ملاقات پیش رو مقابل سوریه و قطر بیشتر از هر فاکتور دیگری به تمرکز احتیاج داریم. بازیکنان از آمادگی لازم برخوردار هستند و اگر بتوانند با تمرکز کافی بازی نمایند، حتما پیروز خواهند بود.

به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های ملی بسکتبال ایران و سوریه در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا از ساعت 16 فردا پنجشنبه در تالار بسکتبال آزادی شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 763

به "مهران شاهین طبع: برای ملاقات با سوریه و قطر به تمرکز احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهران شاهین طبع: برای ملاقات با سوریه و قطر به تمرکز احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید