مهلت تکمیل فرم سلامت روان و جسم دانشجویان تا سرانجام آبان ماه ادامه دارد

به گزارش تور کیش، مرکز مشاوره دانشگاه خوارزمی از دانشجویان درخواست کرد تا در زمان به جای مانده نسبت به تکمیل کارنامه سلامت روان خود اقدام کنند، زیرا این مهلت تمدید نخواهد شد.

مهلت تکمیل فرم سلامت روان و جسم دانشجویان تا سرانجام آبان ماه ادامه دارد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مرکز مشاوره دانشگاه خوارزمی گفت: تکمیل و ارسال کارنامه سلامت روان برای ورودی های نو تمام رشته ها در هر سه مقطع تحصیلی الزامی است و دانشجویان تا انتها آبان ماه 1400 برای تکمیل و ارسال کارنامه سلامت روان فرصت دارند.

مرکز مشاوره دانشگاه خوارزمی تاکید کرد که این فرصت تمدید نخواهد شد بنابراین دانشجویان برای برای تکمیل کارنامه سلامت روان خود از طریق این لینک https://portal.saorg.ir/mentalhealth/ اقدام کنند.

همچنین دانشجویان مشغول به تحصیل در واحد تهران باید خروجی کارنامه سلامت روان خود را به آدرس [email protected] ایمیل کنند. دانشجویان مشغول به تحصیل در واحد کرج نیز موظفند خروجی کارنامه خود را به آدرس [email protected] ایمیل کنند.

دانشجویان توجه داشته باشند که در صورت عدم تکمیل و ارسال کارنامه سلامت روان خود، قادر به انتخاب واحد برای ترم های بعدی نخواهند بود و عواقب عدم تکمیل و ارسال کارنامه سلامت روان بر عهده دانشجو خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1841

به "مهلت تکمیل فرم سلامت روان و جسم دانشجویان تا سرانجام آبان ماه ادامه دارد" امتیاز دهید

861 کاربر به "مهلت تکمیل فرم سلامت روان و جسم دانشجویان تا سرانجام آبان ماه ادامه دارد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت تکمیل فرم سلامت روان و جسم دانشجویان تا سرانجام آبان ماه ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید