مهمانخانه پری دریایی؛ اقامتگاهی ترسناک در انگلستان

به گزارش تور کیش، تجربه ترس هنوز هم هواداران خاص خود را دارد. بسیاری از مردم با دیدن فیلمهای ترسناک یا قرار دریافت در موقعیت های خوف آور ترجیح می دهند از هیجانات این اتفاق لذت ببرند. در جهان مکانهای فراوانی وجود دارند که با القای حس ترس و وحشت، به جذب جهانگرد اشتغال دارند. یکی از ترسناک ترین مکانهایی که می توانید برای اقامت انتخاب کنید، مسافرخانه جن زده انگلستان است. با ما در این مقاله جذاب و خواندنی همراه شوید تا قدری شما را با حال و هوای مهمانخانه پری دریایی انگلستان آشنا کنیم.

مهمانخانه پری دریایی؛ اقامتگاهی ترسناک در انگلستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

مالکان این اقامتگاه جن زده چه کسانی هستند؟

در شهر رآی مسافرخانه ای وجود دارد که تمامی امکانات یک مسافرخانه مدرن را در اختیار شما قرار می دهد. صبحانه کامل، اتاقهای تمیز و وای فای همگی در مهمانخانه پری دریایی انگلستان وجود دارند. مالک رسمی آن جودیت بلینو نام دارد اما، او تنها صاحب این مسافرخانه نیست. لازم هست بدانید که سر و صداهایی هنگام اقامت شبانه در این مکان خواهید شنید که می تواند تجربه ترس را برای شما به ارمغان بیاورد.

درباره شهر رآی بیشتر بدانید

شهر رآی یکی از مهمترین شهرهای این منطقه هست که کشتی های سلطنتی را تامین می کرد. لازم هست بدانید که ارتش و تجارت کاری نموده بودند که این منطقه ورای قانون باشد. شهر رآی بین سالهای 1735 میلادی تا 1749 میلادی دسته ای یاغی به نام هاوخورست به این منطقه هجوم برده و هر کسی را که احساس می کردند به آنها احترام نمی گذارد، از دم تیغ گذراندند.

خیابان پری دریایی و مسافرخانه جن زده

مسافرخانه جن زده انگلستان که امروز مشتریان فراوانی دارد، یک ساختمان درجه 2 است که در زیر زمین سنگی آن سال 1156 میلادی ثبت شده است. این مسافرخانه جن زده قرن دوازدهمی در سال 1420 میلادی به شکل امروزی تغییر کرد. اهالی انگلستان معتقدند ارواح قاچاقچیان هاوخورست در این مسافرخانه جن زده واقع در خیابان پری دریایی اقامت دارند.

اتاق چارلز جیمز

چارلز جیمز، شهردار سابق شهر رآی بود که بخاطر او اتاقی در این مسافرخانه جن زده مخصوص شد. کسانی که در مهمانخانه پری دریایی انگلستان اقامت داشته اند، مردانی را دیده اند که از دیوارها گذر نموده و از دیدن زنانی که لباسهای خیس را چون شبحی حمل می نمایند، حسابی ترسیده اند.

اتاق شماره 17

ترسیدن از روح شریکش آرتور و توماس کینگر هیل یکی از اتفاقاتی است که بسیاری از اقامت نمایندگان در این مسافرخانه جن زده تجربه نموده اند. بسیاری از مشتریان معتقدند که بارها روح این دو نفر را بر روی جایگاه گهواره ای اتاق 17 دیده اند. با مراجعه به سایت این مسافرخانه متوجه خواهید شد که تونلهای فراوانی زیر این مسافرخانه وجود دارند که از مهمانخانه دیگری در موازات خیابان پری دریایی سر در می آورند.

اتاق دکتر سین

اگر ناراحتی قلبی دارید یا قصد ترسیدن به قدر نهایت را ندارید، اتاق دکتر سین را فراموش کنید. این اتاق دارای یک راهرو مخفی است که به یک کافه راه داشت. کسانی که تجربه اقامت در این اتاق مسافرخانه جن زده را داشته اند، سر و صداهای فراوانی که شامل جنگ و شمشیر زنی بین دو نفر بوده را شنیده اند.

شهرت مسافرخانه جن زده با یک فیلم

شاید زمانیکه صاحب فعلی این مسافرخانه جن زده اقدام به خرید آن در سال 1993 میلادی کرد هم توقع این استقبال از ترس را نداشت. اما، با بازی گراهام چپمن در فیلم یلوبرد در این مکان، شهرت این اقامتگاه به اوج رسید و عاشقان ترس به سمت آن هجوم آوردند. گفتنی است که این ساختمان از سال 1770 میلادی تا زمان خرید توسط جودیت بلینو، بسته بود.

منبع: همگردی
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1127

به "مهمانخانه پری دریایی؛ اقامتگاهی ترسناک در انگلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمانخانه پری دریایی؛ اقامتگاهی ترسناک در انگلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید