نحوه ساخت تابلو سه بعدی برجسته تزیینی برای دکوراسیون خانه

به گزارش تور کیش، استفاده از تابلو سه بعدی برجسته در دکوراسیون خانه، امروزه تبدیل به یک مد همه پسند و پرطرفدار شده که افراد بسیاری را به خود جذب می نماید. تابلوهای سه بعدی را می گردد به روش های بسیار مختلفی ساخت، حتی برای آنهایی که وقت و حوصله زیادی ندارند هم درست کردن چنین تابلوهایی بسیار ساده و آسان خواهد بود. در این مطلب با یک روش ساده و سریع برای ساخت تابلو سه بعدی با طرح گل آشنا خواهید شد.

نحوه ساخت تابلو سه بعدی برجسته تزیینی برای دکوراسیون خانه

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

مدلی که در ادامه مشاهده خواهید کرد اندکی با مدل های موجود در سایر سایت ها تفاوت دارد چرا که این طرح یک طرح کاملا خلاقانه و بدون کپی برداری از طرح های دیگر است. بسیاری از پروژه های ساخت تابلو گل در اینترنت، از بوم های نقاشی 3 بعدی استفاده می نمایند ولی در اینجا برای اینکه هزینه ها را اندکی کاهش بدهیم از بوم نقاشی معمولی 20 در 30 استفاده می کنیم. البته اندازه ها کاملا به خودتان بستگی دارد اگر تابلو و شکلی عظیمتر می خواهید خوب طبیعتا باید اندازه ها را عظیم تر بگیرید. همچنین برای اینکه طرح مان کاملا برجسته بنظر بیاید از گلدانی ساخته شده با نی کاغذی و فوم استفاده خواهیم کرد. در ادامه به معرفی لوازم مورد احتیاج برای ساخت تابلو سه بعدی برجسته خواهم پرداخت.

همانطور که در بالا گفتم طریقه ساخت تابلو سه بعدی برجسته بسیار آسان است. موادی که احتیاج دارید عبارتند از : بوم نقاشی، چند عدد نی کاغذی، فوم (فوم برد یا فوم کاردستی)، گل و برگ مصنوعی، قیچی، دستمال کاغذی و چسب حرارتی است. شکل های زیر تمامی این لوازم را به وضوح نشان می دهد البته قیچی و چسب حرارتی در عکس زیر وجود ندارند.

قدم اول: ابتدا باید فوم را به اندازه 2.5 سانت عرض و 14 سانت طول ببرید. سپس این فوم بریده را به صورت کمانی به انتهای بوم نقاشی با استفاده از چسب حرارتی بچسبانید. وقتی فوم کامل به بوم چسبید، تکه ای فوم را به حالتی نیم دایره طوری که محیط آن با محیط فوم کمانی برابر باشد ببرید و زیر فوم کمانی نصب کنید. با این کار پایین گلدان شما کامل می گردد. مانند شکل زیر که بوضوح معین است.

قدم دوم: تکه ای دیگر از فوم را به همان اندازه فوم اولی ببرید و 15 سانت بالاتر از فوم پایینی که همان پایین گلدان ما محسوب می گردد بچسبایند. بعداز چسباندن این دو فوم، شکل پایین ایجاد خواهد شد که بالا و پایین گلدان را تشکیل می دهند.

قدم سوم: نی های کاغذی ها را دور دو کمانی که در بالا نصب نموده اید با چسب بچسبانید. حواستان باشد که اضافی نی ها را با قیچی ببرید تا دقیقا هم سطح با قسمت پایینی و بالایی گلدان باشند.

قدم چهارم: این مرحله انتخابی است صرفا انجام دادنش برای آنهایی که می خواهند گل ها ظاهری پُرتر داشته باشند مناسب است. برای این که باید مقداری دستمال کاغذی را درست وسط بوم نقاشی بچسبانید. با این کار پلتفرم کوچکی ایجاد شده که بین گل های مصنوعی و بوم نقوشی فاصله می اندازد و در نتیجه تابلوی ما برجسته تر دیده می گردد.

خوب تقریبا کار ساخت تابلو سه بعدی برجسته تمام شده است. در آخرین مرحله باید گل های مصنوعی خود را به بوم نقاشی بچسبانید. در این مرحله آزادید هر طور که می خواهید گل ها را بچسبانید فقط برگ ها را از قلم نیاندازید و لابلای هر چندتا گل تعدادی هم برگ قرار بدهید. برگ ها تمام فضای خالی را پر می نمایند و ظاهری جذاب تر به گلدان مصنوعی می دهند. بنابراین حتما آنها را در طرحتان وارد کنید.

همانطور که در بالا اشاره کردم راه های زیادی برای ساخت تابلو سه بعدی برجسته با طرح های متفاوت بغیر از گل وجود دارد. بعلاوه می توانید برای کارهای زیادی نیز از آنها بهره ببرید مثلا برای تزیین جشن عروسی یا بعنوان هدیه در روز مادر و روز زن. می توان این گل ها را به دوستی هدیه داد که قادر به نگهداری از گل های زنده و طبیعی نیست. به هر صورت مطمئنم داشتن چنین تابلوهایی برای هر کسی لذت بخش است.

در ادامه مدل های دیگر تابلو سه بعدی را مشاهده می فرمایید:

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

مدل های جدید تابلو دیواری فانتزی طرح گل در 28 عکس متفاوت

مدل تابلوی نقاشی مدرن مناسب تزیین دیوار تمامی اتاق های خانه

تابلوی اعلانات شیک مناسب فضای داخل خانه برای وصل کردن وسایل

نحوه تزیین دکور بالای تخت خواب به شیوه ای ساده و تاثیر گذار

تابلو سه بعدی برجسته

منبع: اتاق
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1286

به "نحوه ساخت تابلو سه بعدی برجسته تزیینی برای دکوراسیون خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه ساخت تابلو سه بعدی برجسته تزیینی برای دکوراسیون خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید