نکات مهم برای پیدا کردن بلیط هواپیمای مقرون به صرفه

به گزارش تور کیش، پیدا کردن بلیط هواپیما مقرون به صرفه

سفر یکی از نیازهای مهم زندگی است، با سفر است که می توانید مدتی از کارهای روزمره فاصله بگیرید و روحیه و انرژی تازه ای پیدا کنید. برای کسانی که عاشق کشف مقصدهای نو هستند سفر و مسافرت هیچ وقت متوقف نمی گردد اما سفرهای وقت و بی وقت نیاز به پول زیاد دارد و یکی از مهمترین کارهایی که می تواند به کم کردن هزینه هاتون یاری کند پیدا کردن بلیط های مقرون به صرفه هواپیماست. یک سری نکات برای پیدا کردن بلیط مقرون به صرفه وجود دارد که خبرنگاران در این پست در خصوص آن ها صحبت می نماید، ما را همراهی کنید.

نکات مهم برای پیدا کردن بلیط هواپیمای مقرون به صرفه

بلیط هواپیما را زودتر رزرو کنید

یکی از برترین راه های برای گیر آوردن بلیط های مقرون به صرفه این است که برای سفر خود زودتر برنامه ریزی کنید و همان موقع بلیط رزرو کنید. همواره ثابت شده که رزرو زودتر بلیط هواپیما تخفیف های خوبی را نصیب شما می نماید.

برای رزرو بلیط از وبسایت های مقایسه ای بهره ببرید

مهم نیست چقدر برای رزرو بلیط عجله داشته باشید همواره یادتان باشد که به چند وبسایت مختلف سر بزنید. وبسایت هایی مثل اسکای اسکنر، موموندو و کایاک لیستی از پروازهای مختلفی که به سمت مقصد شما می رود را به همراه قیمت های ایرلاین های مختلف برایتان آماده می نمایند. برای پیدا کردن مقرون به صرفه ترین پرواز در این وبسایت ها به جای انتخاب تاریخ تعیین، کل ماه را در نظر بگیرید تا از مقرون به صرفه ترین پرواز آگاه شوید.

در آخر هفته ها بلیط رزرو نکنید

برعکس عقیده بسیاری از مردم، رزرو بلیط در آخر هفته اصلا ایده خوبی نیست. اگر به دقت به قیمت ها توجه کنید متوجه می شوید که از دو روز مانده به آخر هفته ها قیمت ها زیادتر و از یک روز بعد تعطیلات قیمت ها کمتر می گردد. بر اساس تحقیقات، اگر بخواهید در خارج از کشور بلیط رزرو کنید مقرون به صرفه ترین روزهای هفته برای رزرو، چهارشنبه و پنجشنبه است.

از تخفیف ها بهره ببرید

برخی وقت ها آژانس های مسافرتی برای بلیط هواپیما تخفیف های ویژه ای می گذارند که اگر در کانال های آن شرکت عضو باشید می توانید زمان این تخفیف ها را بفهمید و از آن ها بهره ببرید.

از پرواز غیر مستقیم بهره ببرید

برای مسیرهای طولانی گاهی پرواز به سمت شهری دیگر و از آنجا به سمت مقصد رفتن مقرون به صرفه تر از پرواز مستقیم به سمت مقصد می گردد پس قبل از اینکه بلیط پرواز مستقیم را خریداری کنید درباره مسیرهای جایگزین هم تحقیق کنید.

از بلیط لحظه آخری بهره ببرید

اگر تاریخ سفر چندان برایتان اهمیتی نداشته باشد می توانید بلیط های لحظه آخری مقرون به صرفه قیمتی برای سفر پیدا کنید. برای استفاده از پروازهای لحظه آخری به این نکته توجه کنید که بلیط را باید از جای معتبر خریداری کنید.

منبع: indiatoday.intoday.in

منبع: الی گشت
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1985

به "نکات مهم برای پیدا کردن بلیط هواپیمای مقرون به صرفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم برای پیدا کردن بلیط هواپیمای مقرون به صرفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید