ویاس بواس: شب فوق العاده ای بود، بیل نشان داد که بازیکن بزرگی است

به گزارش تور کیش، خبرنگاران : سرمربی تاتنهام پس از رجحان قاطعانه شاگردانش برابر اینتر ایتالیا در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا گفت: شب فوق العاده ای را پشت سر گذاشتیم.

ویاس بواس: شب فوق العاده ای بود، بیل نشان داد که بازیکن بزرگی است

به گزارش خبرنگاران ، شب گذشته (پنجشنبه) تیم تاتنهام انگلیس پیروز شد در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در استادیوم وایت هارت لین با نتیجه 3 بر صفر از سد اینتر ایتالیا بگذرد.

در این دیدار گرث بیل، هافبک کناری اسپرزها از داور مسابقه یک کارت زرد گرفت و به دلیل سه کارته شدن بازی برگشت سپیدپوشان برابر اینتر را از دست داد ولی آندره ویا بواس، سرمربی تاتنهام از این تصمیم داور ناراحت نیست و این فرصت را غنیمتی برای استراحت کردن هافبک ولزی اش می داند. این مربی پرتغالی ابراز امیدواری کرد بیل با آمادگی کامل آماده دیدار مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها گردد.

تاتنهام پیروز شد با گل های گرث بیل (6)، گیلفی سیگوردسن (18) و یان ورتونگن (53) برابر حریف ایتالیایی خود به رجحان برسد و با دست پر به دیدار برگشت که در تاریخ 14 مارس 2013 (24 اسفند 1391) در استادیوم جوزپه مه آتزا برگزار خواهد شد، برود.

ویاس بواس پس از اتمام این دیدار گفت: در اختیار نداشتن گرث درست مثل این است که یک چیز بزرگ را گم نموده باشی اما با توجه به نتیجه ای که در این مسابقه گرفتیم حالا وی فرصتی برای تجدید قوا پیدا می نماید تا با آمادگی بیشتری برای مسابقه مرحله یک چهارم نهایی آماده گردد. ما در حالی بیل را برای دیدار برگشت از دست دادیم که در دیدارهای اخیرمان بسیار تاثیرگذار بوده ولی امیدواریم در بازی برگشت بدون او نیز برنده شویم.

وی اضافه نمود: به نظرم داور در خصوص کارتی که به بیل داد کمی سختگیرانه تصمیم گرفت. گرث نشان داد که بازیکن بزرگی است و از اینکه وی را در اختیار داریم احساس خیلی خوبی داریم. در دیدار برگشت احتمالا از بین امانوئل آده بایو و یا کلینت دمپسی یک نفر را جایگزین وی می کنیم.

سرمربی 35 ساله تاتنهام در سرانجام اظهار داشت: ما در طول 90 دقیقه بازی تهاجمی از خود به نمایش گذاشتیم و سعی کردیم راه های نفوذ را بر آنها ببندیم. شب فوق العاده ای بود ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست و به طور قطع کار دشواری در دیدار برگشت خواهیم داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 312

به "ویاس بواس: شب فوق العاده ای بود، بیل نشان داد که بازیکن بزرگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویاس بواس: شب فوق العاده ای بود، بیل نشان داد که بازیکن بزرگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید