پیگیری تمرینات آزاد و فرنگی کاران امید برای حضور در مسابقات جهانی

به گزارش تور کیش، تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی زیر 23 سال (امید) تمرینات خود را برای حضور در رقابت های جهانی مجارستان در خانه کشتی تهران پیگیری می کنند.

پیگیری تمرینات آزاد و فرنگی کاران امید برای حضور در مسابقات جهانی

به گزارش ، آزادکاران امید، که این مرحله از تمرینات خود را از روز 8 مهرماه آغاز کرده اند، صبح امروز تمرین خاک را در دستور کار دارند و عصر نیز تمرین دو و میدانی را انجام خواهند داد.

تمرینات آزادکاران صبح فردا نیز با برنامه های ایستگاهی ادامه خواهد داشت و نفرات حاضر در اردوی تیم ملی این مرحله از تمرینات خود را تا روز پنج شنبه 18 مهرماه زیر نظر تقی اکبرنژاد سرمربی و دستیارانش ادامه خواهند داد.

تیم کشتی آزاد زیر 23 سال کشورمان آخرین مرحله از اردوی آماده سازی خود را از روز 23 مهرماه آغاز خواهد کرد و تا زمان اعزام به رقابت های جهانی، آخرین نکات فنی و مسائل تاکتیکی و تکنیکی در دستور کار آزادکاران قرار خواهد گرفت.

فرنگی کاران امید نیز که تمرینات خود را زیر نظر فرشاد علیزاده و همکارانش از روز 10 مهرماه در خانه کشتی محمد بنا آغاز کرده اند، صبح امروز تمرین کشتی را در دستور کار خود داشتند و عصر نیز تمرین مرور فن را انجام خواهند داد.

این مرحله از تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 سال روز 21 مهرماه خاتمه خواهد یافت و آخرین مرحله تمرینات نیز از روز 26 مهرماه آغاز می شود و تا زمان اعزام به مسابقات جهانی ادامه خواهد داشت.

رقابت های کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان روز های 6 تا 12 آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود و بر اساس برنامه اعلامی، رقابت های کشتی آزاد روز های 6، 7 و 8 آبان و رقابت های کشتی فرنگی روز های 10، 11 و 12 آبان ماه برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 432

به "پیگیری تمرینات آزاد و فرنگی کاران امید برای حضور در مسابقات جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری تمرینات آزاد و فرنگی کاران امید برای حضور در مسابقات جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید