کاپیتان سابق استقلال ستاره پرمشتری را آبی پوش می نماید؟ ، تراشیدن رقیب تازه برای رقیب قدیمی!

به گزارش تور کیش، گفته می گردد استقلال و ریکاردو ساپینتو در پی خرید یک گلر لیگ فزونی هستند.

کاپیتان سابق استقلال ستاره پرمشتری را آبی پوش می نماید؟ ، تراشیدن رقیب تازه برای رقیب قدیمی!

به گزارش خبرنگاران حسین پورحمیدی سنگران تیم آلومینیوم چند سال پیش بعد از آمدن به استقلال نامش را بر سر زبان ها انداخت ولی او در این تیم فرصتی برای بازی پیدا نکرد تا در نهایت به صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک گردد. یک سال بعد باشگاه استقلال با جذب سعید مهری از تراکتور، رضایتنامه قطعی پورحمیدی را برای باشگاه تبریزی صادر کرد تا او به صورت رسمی از جمع آبی ها جدا گردد ولی باشگاه تراکتور هم پورحمیدی را در اختیار آلومینیوم قرار داد. حالا 2فصل از حضور این دروازه بان در تیم اراکی می گذرد و پورحمیدی دیگر نمی تواند برای فصل آینده به صورت قرضی در این تیم یا هر تیم دیگری حضور داشته باشد. طبق قوانین، یک بازیکن فقط به مدت 2فصل می تواند به صورت قرضی در یک تیم بازی کند و حالا با اتمام فصل جاری، پورحمیدی بازیکن تراکتور خواهد بود و این باشگاه در خصوص آینده پورحمیدی تصمیم خواهد گرفت.

باشگاه تراکتور برای فصل آینده باید در خصوص پورحمیدی تصمیم بگیرد و این یک چالش خاص برای باشگاه تبریزی خواهد بود. آنها چند سالی است که محمدرضا اخباری را در چهارچوب دروازه دارند و این دروازه بان محبوبیت خاصی نزد طرفداران تراکتور دارد اما بازگشت پورحمیدی با رقم زدن یک آمار فوق العاده در این فصل، قطعا اتفاق خوبی برای اخباری نیست. جالب اینجاست که پاکو خمز سرمربی تراکتور تا دوسه هفته پیش نمی دانست پورحمیدی تحت قرارداد این باشگاه است و حالا ماجرای خط دروازه را سرمربی اسپانیایی تراکتور روشن خواهد نمود.

بدون شک نمی توان انتظار داشت که باشگاه تراکتور هر دو گلر را برای فصل بعد در اختیار داشته باشد و حالا مسئله مهم این است که خمز در نهایت کدام دروازه بان را انتخاب خواهد نمود اما گفته می گردد استقلال و ساپینتو نیز در پی خرید این گلر هستند.

به همین دلیل خبردار شدیم حسین پورحمیدی به شدت مهدی رحمتی سرمربی فعلی آلومینیوم اراک را قبول داشته و از او به عنوان الگوی خود یاد می نماید. براین اساس حسین پورحمیدی میخواهد قبل از هر تصمیمی با مهدی رحمتی مشورت نموده و سپس تیم بعدی خودش در فصل آینده را انتخاب خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1402 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2203

به "کاپیتان سابق استقلال ستاره پرمشتری را آبی پوش می نماید؟ ، تراشیدن رقیب تازه برای رقیب قدیمی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان سابق استقلال ستاره پرمشتری را آبی پوش می نماید؟ ، تراشیدن رقیب تازه برای رقیب قدیمی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید