7 شهر زیبا به سبک معماری رنسانس در ایتالیا ، فروش بلیط آنلاین هواپیما به ایتالیا

به گزارش تور کیش، رنسانس یک دوره عالی هنری و فرهنگی بود که در اواخر قرن 14 میلادی در ایتالیا به دنیا آمد و در طول 300 سال بعد در سراسر اروپا توسعه یافت. بسیاری از شهرهای دیدنی ایتالیا، میراث غنی این عصر طلایی عظیم به تعداد می فرایند؛ مراکز تاریخی مشهور میلان، ونیز، رم و فلورانس و بعلاوه تعداد بی تعدادی از مکان های بدون رفت و آمد. این ها هفت مورد از برترین مکان های ایتالیایی برای غرق شدن در گنجینه های گذشته هستند. همراه مجله خبرنگاران باشید.

7 شهر زیبا به سبک معماری رنسانس در ایتالیا ، فروش بلیط آنلاین هواپیما به ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

میلان

کسانی که در پی گنجینه های رنسانس در مرکز مد ایتالیا، میلان هستند، باید مستقیما از کلیسای سانتا ماریا دلا فرانچسکا (Church of Santa Maria della Francesca)، که تابلوی شام آخر لئوناردو داوینچی در آن واقع شده است، تماشا نمایند. شاهکارهای قرون وسطایی هم در موزه بررا (Brera)، از جمله آثار هنرمندان برجسته مانند Mantegna، Raphael و Piero della Francesca، نگه داری می شوند. سخت است که تحت تاثیر کلیسای جامع دوئومو (Duomo) به سبک گوتیک در میلان، که ساخت آن 500 سال طول کشید، قرار نگرفت. پس از تحسین فضای داخلی بی نظیر آن، با صعود از 150 پله به سقف آن می رسید تا به تحسین 3600 مجسمه، 135 منار مخروطی و چشم انداز ای از مدوننای طلایی در راس ساختمان بپردازید.

وهم

در طول دوران خود در رنسانس، با کنترل مسیرهای تجاری مهم بین شرق و غرب، وهم یکی از قدرتمندترین شهرستانها در اروپا بود. ثروت فراوان فراوری شده در این زمان در معماری بی نظیر شهر منعکس شده است و امروزه بازدیدنمایندگان مرکز تاریخی را مملو از کاخ های شکوه مند، آثار تاریخی و کلیساها می یابند. پس از عبور از کانال گراند از طریق گوندولا (Gondola)، قایق های شهر وهم، به سمت پیازا سان مارکو (Piazza San Marco) باشکوه، برای بازدید از قصر سلطنتی غول پیکر و شگفت انگیز موزاییکی، بروید. در (Galleria dellAccademia) لوکس، گالری تاریخی وهم، شاهکارهای وهمی که از قرن سیزدهم تا چهاردهم میلادی از طریق تیتیان (Titian)، بلینی (Bellini) و دیگران ساخته شده است را پیدا می کنید. شهر کاندلا ایتالیا

فرارا

در ساحل رودخانه پو (Po)، فرارا با تاریخی غنی، یک مرکز فکری بود که عظیمترین فکر های رنسانس ایتالیا را جذب می کرد. امروزه، یکی از گنجینه های پنهان ایتالیا است که با کاخ ها و خانه های باشکوه پوشیده شده است. در مرکز، Castello Estense مجلل خانه سابق خانواده حاکم شهر (deste)، با اتاق های مجلل، گذرگاه های مخفی و سیاه چال های وحشت آور واقع شده است. قبل از تماشا کردن از پالازو دیا دیامانتی، کاخی خیره نماینده به سبک معماری رنسانس با نمای 8500 بلوک سنگ مرمر حک شده به صورت الماس مانند، نقاشی های قرن 15 نقاش (Cosme Tura) را در اوایل دوران رنسانس در (Palazzo Schifanoia) مشاهده نمایید.

آرتزو

شهر مجذوب نماینده استان توسکانی، آرتزو به خاطر هنرمند حاذق رنسانس پیرو دلا فرانچسکا (Piero della Francesca) مشهور است. نقاشی حیرت انگیز او، افسانه صلیب، که در (Basilica di San Francesco) یافت می گردد، یکی از پایه های هنر رنسانس ایتالیایی است. دیگر نقاط برجسته شهر شامل کلیسای جامع گوتیک است که در آن شما می توانید نقاشی مریم مجدلیه اثر پیرو دلا فرانچسکا را پیدا کنید. در Piazza Grande شیب دار که به واسطه وجود (Palazzo delle Logge Vasariane) ساخته قرن 16 اغلب نادیده گرفته می گردد، حتما توقف کنید.

کورتونا

شهر خیره نماینده کورتونا در یک تپه در جنوب توسکانی واقع شده است و در اواخر قرن چهاردهم، خانه و محل کار نقاش فرا آنجلیکو (FraAngelico) در اوایل رنسانس است. دو مجموعه از آثار برجسته او یعنی (Annunciation) و (Madonna with Child and Saints) در مجموعه کوچک و تماشای موزه دیوچزانو (Diocesano) به نمایش گذاشته شده است. هواداران فیلم زیر آفتاب توسکان (Under the Tuscan Sun) بعلاوه ممکن است شهر را به خوبی بشناسند، چرا که بسیاری از صحنه های فیلم در اینجا فیلم برداری شده اند.

فلورانس

بین میلان و رم، فلورانس شگفت انگیز مهد رونق هنری رنسانس بود و امروزه برترین مجموعه آثار هنری در دنیا را از این دوره دارد. مسافران هوشمند برای ورود به گالری معروف یوفیزی (Uffizi) پیشاپیش بلیت رزرو می نمایند، در غیر اینصورت برای خطوط طولانی برای یک نگاه اجمالی از آثار بوتچلی (Botecelli)، داوینچی (Da Vinci) و کارواجیو (Carvaggio) در نمایشگاه آماده باشید. در اطراف شهر، در پی Piazza della Signoria و Ponte Vecchio، قدیمی ترین پل ها بر روی رودخانه آمو (Amo) باشید، قبل از ورود به Duomo، کلیسای جامع فلورانس، برای چشم های خود با مشاهده گنبد های مبتکرانه برونه لشی (Brunelleschi) ضیافتی بگیرید. سیاحت خود را با موزه آکادمیا (Academia) و مشاهده مجسمه با شکوه داوود اثر میکل آنژ به خاتمه ببرید.

رم

مرکز ایتالیا گنجینه نامحدود رنسانس است که هر روز بیشتر از گذشته مجذوب نماینده می گردد. موزه های گسترده واتیکان میزبان ضیافتی از هنر معروف دنیا است، جایی که شما می توانید کلیسای سیستین (Sistine Chapel) را بیابید که جمعیت زیادی را برای تماشا نقاشی های سقف آن و تجسمی از شام آخر بر روی دیوار محراب جذب می نماید. کلیساهای رم دارایی های رنسانسی بیشتری دارند، مخصوصا بانوی مردم ما و کلیسای سنت آگوستین که هر دو از آثار کارواجیو به تعداد می فرایند. برای کاخ های رنسانس Palazzo Farnese، ساخته شده از طریق آنتونیو د سانگالو (Antonio de Sangallo) و تکمیل شده از طریق میکل آنژ و (Palazzo Venezia) زیبا، که به خاطر بالکن عظیم خود که موسولینی در آن سخنرانی کرد، مشهور است، وقت خود را آزاد بگذارید.

برای رزرو و خرید بلیط هواپیما مناسب

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1728

به "7 شهر زیبا به سبک معماری رنسانس در ایتالیا ، فروش بلیط آنلاین هواپیما به ایتالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "7 شهر زیبا به سبک معماری رنسانس در ایتالیا ، فروش بلیط آنلاین هواپیما به ایتالیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 شهر زیبا به سبک معماری رنسانس در ایتالیا ، فروش بلیط آنلاین هواپیما به ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید