کیفیت هوای قابل قبول هوای تهران طی امروز

به گزارش تور کیش، براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران صبح امروز (30 مهرماه) در بیشتر منطقه ها برقراری شرایط قابل قبول کیفیت هوا مورد انتظار است که ناشی از کاهش تردد خودروها در روز تعطیل، وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته و پراکندگی آلاینده ها است.

کیفیت هوای قابل قبول هوای تهران طی امروز

به گزارش خبرنگاران، براساس پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (30 مهرماه) در بیشتر منطقه ها برقراری شرایط قابل قبول مورد انتظار است که ناشی از کاهش تردد خودروها در روز تعطیل، وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته و پراکندگی آلاینده ها است. ناپایداری جوی در طول روز ادامه خواهد داشت و در نتیجه با وزش باد مؤثر، شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده ها فراهم خواهد شد و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول باقی می ماند.

با کاهش نسبی تندی باد تا اواخر وقت امروز (30 مهرماه) همراه با ترافیک شامگاهی احتمال افزایش غلظت ذرات معلق وجود خواهد داشت و کاهش کیفیت هوا در بعضی منطقه ها پرتردد را در پی دارد.

افزایش تندی باد تا صبح فردا (اول آبان) از تجمع آلاینده ها جلوگیری خواهد نمود و کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت. حاکمیت جو نسبتاً آرام در طی روز پراکندگی آلاینده ها را محدود می نماید. با تداوم این شرایط جوی تا ساعات پایانی شنبه بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و کیفیت هوا در بعضی منطقه ها پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگاران، آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 69 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 64 و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1829

به "کیفیت هوای قابل قبول هوای تهران طی امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت هوای قابل قبول هوای تهران طی امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید