کیه لینی در کتاب توضیح حالش به بونوچی هم رحم نکرد!

به گزارش تور کیش، کاپیتان تیم فوتبال یوونتوس در بخشی از کتاب توضیح حال جنجالی خود از هم تیمی اش نیز انتقاد نموده است.

کیه لینی در کتاب توضیح حالش به بونوچی هم رحم نکرد!

به گزارش خبرنگاران، بعد از ماریو بالوتلی و فیلیپه ملو، نوبت به لئوناردو بونوچی رسیده که از سوی جورجو کیه لینی مورد انتقاد قرار بگیرد.

کاپیتان یوونتوس در کتاب توضیح حال تازه منتشر شده اش با عنوان من جورجو از جدایی احساسی بونوچی از یوونتوس در سال 2017 برای پیوستن به میلان انتقاد و آن را غیرمنطقی دانسته است. بونوچی پس از اختلاف پیدا کردن با کادر فنی یوونتوس، این تیم را ترک کرد اما تنها یک سال بعد پشیمان شد و دوباره به بانوی پیر برگشت.

کیه لینی 35 ساله درباره تصمیم هم تیمی اش در کتاب خود که نشریه کوریره دلواسپورت بخشی از آن را منتشر نموده نوشته است: یک سالی که لئوناردو در میلان سپری کرد، متفاوت بود. آن یک انتخاب قطعاً اشتباه بود چون آن تصمیم را در آرامش و صلح با خودش نگرفت و به همین دلیل هم تصمیمش آگاهانه نبود. لئو به هزار یک و دلیل آشفته بود. من بابت تمام اتفاقاتی که برای او در هفته های دور از یکدیگر رخ می داد، متأسف بودم. مطمئنم که اگر آن اتفاقات در زمان دیگری اتفاق افتاده بود، من او را مجبور می کردم در تصمیمش تجدید نظر کند. همانطور که آنتونیو کونته در ماه جولای سال 2014 زمانی که من در تیم نبودم، تصمیم به رفتن گرفت.

کیه لینی ادامه داد: من با لئو صحبت کردم و به او گفتم که همه چیز درست شده و اینکه تصمیمش از ابتدا تا خاتمه غیرمنطقی بوده است. اگر به رئال مادرید می رفت برایم قابل درک بود اما رفتنش به میلان؟ خوشبختانه، تقدیر می خواست که همه چیز سرجای خودش برگردد.

بونوچی در این فصل در تمامی رقابت ها 34 بازی برای یوونتوس انجام داده و آماده از سر گرفته بازی هایش در سری A بعد از وقفه دو ماهه به دلیل شیوع کرونا می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 976

به "کیه لینی در کتاب توضیح حالش به بونوچی هم رحم نکرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیه لینی در کتاب توضیح حالش به بونوچی هم رحم نکرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید