گودبای پارتی برای باران شامپانزه باغ وحش ارم!

به گزارش تور کیش، صبح امروز با فراهم شدن مقدمات پرواز باران شامپانزه ارم این حیوان ساعت 11 امشب به مقصد یتیم خانه ای در کنیا از فرودگاه امام منتقل خواهد شد.

گودبای پارتی برای باران شامپانزه باغ وحش ارم!

جهت دریافت خدمات دیزاین ویلا باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش تسنیم، مسعود سلیم جوهری مدیرعامل مجموعه ورزشی تفریحی ارم سبز با اشاره به اینکه ساعت 23 امشب باران به کشور کنیا اعزام خواهد شد گفت: تمام تمهیدات لازم برای انتفال این شامپانزه به کشور کنیا فراهم گردد.

وی گفت: پروازی به مقصد قطر انجام خواهد شد و از آنجا این شامپانزه به کنیا سفر می نماید.

سلیم جوهری با اشاره به اینکه پارک ارم مجموعه عظیمی است که بیش از 70 هکتار مساحت آن است گفت: این مجموعه ورزشی - تفریحی فضای مناسبی را دارد که یکی از آن ها قراردادن باغ وحش در این مجموعه است که 110 گونه جانوری با استاندارد اروپا و با بالاترین کیفیت حیوانات در این مجموعه نگهداری می شوند.

مدیرعامل مجموعه ورزشی - تفریحی ارم با اشاره به اینکه رویکرد نو تفریحی ورزشی ارم، رویکرد آموزشی و ترویج آن است گفت: بر همین اساس ما با پروتکل های مختلف با واحد های آموزشی و دانشگاه های مختلف و بعلاوه موسسه رویان ارتباط برقرار نموده ایم که در این مجموعه حضور و کار تحقیقات حیات وحش را انجام می دهند.

سلیم جوهری ادامه داد: از زمانی که باران در اختیار مجموعه ارم نهاده شد در همان مقطع کمیسیون هایی تشکیل و افراد متخصص در حوزه محیط زیست دامپزشکی و... حضور داشتند و به این جمع بندی رسیدند که باران باید در یک یتیم خانه عظیم گردد.

وی ادامه داد: براساس تصمیم اخذ شده تمام اقدامات انجام و رایزنی ها برای انتقال این شامپانزه با یکی از یتیم خانه های استاندارد در کنیا انجام شد و در نهایت امشب ساعت 11 ابتدا به قطر و در نهایت به کنیا منتقل خواهد شد.

مدیرعامل مجموعه ورزشی - تفریحی ارم با بیان اینکه یتیم خانه اشاره شده یکی از یتیم خانه های مهم در دنیا محسوب می گردد گفت: علی رغم اینکه ارم قابلیت عظیم کردن این حیوان را داشت، اما به علت اینکه بهتر زندگی بکند و شرایط لازم فراهم گردد تصمیم گرفته شد باران به این یتیم خانه منتقل گردد.

صبح امروز با حضور مسعود سلیم جوهری مدیرعامل مجموعه ورزشی - تفریحی ارم سبز غندالی مدیر باغ وحش ارم، و پیمان محمدزاده دامپزشک باغ وحش ارم مراسم خداحافظی از باران (شامپانزه) این مجموعه برگزار گردید.

منبع: فرارو
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1675

به "گودبای پارتی برای باران شامپانزه باغ وحش ارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گودبای پارتی برای باران شامپانزه باغ وحش ارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید