50 فقره سرقت با تیرکمان

به گزارش تور کیش، تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق تیرکمان دار که با تخریب شیشه خودروها دست به سارقی می زد، خبر داد .

50 فقره سرقت با تیرکمان

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه ای در خصوص دستگیری سارق کمان دار، بیان داشت: با توجه به افزایش سرقت های لوازم داخل خودرو به شیوه تخریب شیشه خودروها ،گشت زنی های هدفمند آغاز تا اینکه صبح امروز ماموران گشت کلانتری 118 ستارخان در گشت زنی انتظامی به رفتار مردی مشکوک و وی را تحت نظر قرار دادند.

وی اضافه نمود: در همین حین ماموران مشاهده کردند متهم با استفاده از یک تیرکمان شیشه یک دستگاه خودرو را که در زیر پل شیخ فضل الله پارک شده بود، تخریب کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند، گفت: متهم به محض مشاهده پلیس از محل متواری و سعی داشت با استفاده از سلاح سرد، از فرمان پلیس تمرد کند که پس از انجام فنون رزمی سارق دستگیر و خلع سلاح شد.

سرهنگ موقوفه ای گفت: در بررسی های پلیسی تعیین شد این سارق 40 ساله از سارقان حرفه ای بوده و پیش تر برای تحمل کیفر روانه زندان شده است.

این مقام انتظامی مطرح کرد: متهم پس از دستگیری به 50 فقره سرقت به همین شیوه معترف و برای اخذ دستور قضائی و انجام تحقیقات تکمیلی روانه دادسرا شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1577

به "50 فقره سرقت با تیرکمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 فقره سرقت با تیرکمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید