آمادگی ایران برای آموزش رایگان در بستر شاد برای کشورهای مسلمان

به گزارش تور کیش، وزیر آموزش و پرورش از اعلام آمادگی ایران برای ارائه خدمات آموزشی رایگان در بستر الکترونیکی شاد به کشورهای مسلمان و استقبال آن ها از این پیشنهاد اطلاع داد.

آمادگی ایران برای آموزش رایگان در بستر شاد برای کشورهای مسلمان

به گزارش خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی در حاشیه کنفرانس مجازی فوق العاده وزرای آموزش و پرورش کشورهای عضو آیسسکو، که با عنوان سیستم های آموزشی در مواجهه با بحران ها و فوریت ها (کووید-19) اظهار کرد: آموزش و پرورش ایران آمادگی خود را برای ارائه خدمات آموزشی رایگان در بستر نرم افزار شاد برای همه کشورهای اسلامی، در اجلاس آیسسکو اعلام نموده و مورد توجه وزرای حاضر نهاده شد.

وزیر آموزش و پرورش اضافه نمود: نامه رسمی در این خصوص برای همه وزرای کشورهای اسلامی ارسال می گردد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی توضیح داد: این نماد همبستگی همه کشورهای اسلامی است که کلید آن توسط جمهوری اسلامی ایران زده شد.

کنفرانس مجازی فوق العاده وزرای آموزش و پرورش کشورهای عضو آیسسکو با عنوان سیستم های آموزشی در مواجهه با بحران ها و فوریت ها (کووید-19) با حضور و مشارکت وزرای بیش از 50 کشور و تعدادی از سازمان های بین المللی و با هدف توجه به چالش های پیش روی کشورهای عضو و یافتن راه چاره های اساسی در این زمینه برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 967

به "آمادگی ایران برای آموزش رایگان در بستر شاد برای کشورهای مسلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی ایران برای آموزش رایگان در بستر شاد برای کشورهای مسلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید