آموزش حذف تبلیغات kmplayer

به گزارش تور کیش، نرم افزار پلیر KMplayer یکی از معروف ترین پخش کننده های فایل های ویدیویی و صوتی میباشد و شما برای حذف تبلیغات kmplayer میتوانید از روش های زیر بهره ببرید.

آموزش حذف تبلیغات kmplayer

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ دیجیتال کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اگر شما هم برای اجرای فایل های صوتی و تصویری خودتون از نسخه های جدید نرم افزار KMplayer استفاده نموده باشید، حتما متوجه این نکته شدید که هنگام استفاده یک صفحه تبلیغاتی در کنار پنجره اصلی برای شما باز میشه، که این صفحهات تبلیغاتی عموما برای کاربران جذاب نیست و به هر نحوی شده تمایل دارند از شر آنها خلاص شوند. برای اینکه از این به بعد در هنگام اجرای KMplayer این پنجره تبلیغاتی را مشاهده نکنید مطلب زیر را تا سرانجام مطالعه کنید :

حذف تبلیغات kmplayer

روش اول : ویرایش فایل hosts

  1. در بخش استارت ویندوز، عبارت Notepad را جستجو نموده و سپس با فشار دادن کلیدهای میانبر Ctrl+Shift+Enter آن را در حالت Administrator اجرا کنید. شما همچنین می توانید به جای کلیدهای میانبر از روش کلیک راست کردن روی آیکون نرم افزار و سپس کلیک روی Run as administrator ، بهره ببرید.
  2. وقتی که برنامه نوت پد باز شد، بر روی منوی File کلیک نموده و سپس گزینه Open را انتخاب کنید. همین کار را می توانید با کلیدهای میانبر Ctrl+O نیز انجام دهید.
  3. به ترتیب راستا پوشه های C:WindowsSystem32driversetc را دنبال کنید. (منظور از C نام درایوی است که ویندوز در آن نصب شده)، نوع فایل را بر روی All Files قرار داده و پس از ظاهر شدن فایل ها، بر روی hosts کلیک کنید.
  4. در سرانجامی فایل، عبارت 127.0.0.1 player.kmpmedia.net را همانند تصویر زیر تایپ کنید.
  5. در نهایت بر روی منوی File کلیک نموده و گزینه Save را انتخاب کنید. همچنین می توانید به سادگی از کلیدهای میانبر Ctrl+S نیز بهره ببرید. این کار باعث می گردد سرور برنامه کا ام پلیر مسدود شده و هیچگونه آگهی مزاحمی مشاهده نکنید.

توجه:

اگر در هنگام ذخیره فایل، برنامه Notepad از شما درخواست ساخت یک فایل جدید کرد به این علت است که نرم افزار را در حالت administrator اجرا ننموده اید. بنابراین حتماً قدم اول را با دقت و بصورت صحیح انجام دهید.

روش دوم : حذف تبلیغات kmplayer با استفاده از Internet Options

  1. مرورگر اینترنت اکسپلورر را باز کنید.
  2. در منوی Tools بر روی گزینه Internet Options کلیک کنید. (در صورتیکه از ویندوز 10 استفاده می کنید، می توانید به راحتی در بخش جستجو عبارت Internet Options را تایپ و سپس آن را اجرا نمایید)
  3. در پنجره تنظیمات اینترنت، وارد تب Security شوید.
  4. همانند تصویر زیر، بر روی آیکون Restricted sites کلیک نموده و سپس بر روی دکمه Sites در پایین همان بخش کلیک کنید.
  5. در فیلد Add this website to the zone آدرس http://player.kmpmedia.net را وارد نموده و سپس بر روی دکمه Add کلیک کنید. بعد از آن می توانید پنجره ها را به ترتیب با کلیک کردن روی دکمه های Close و سپس Apply ببندید.
  6. برنامه KMPlayer را باز نموده و مشاهده می کنید که ظاهر آن بصورت زیبا و بدون هیچگونه تبلیغات آزاردهنده ای ظاهر می گردد.

معرفی KM Player

کی ام پلیر (K-Multimedia Player) نرم افزاری ساخت کشور کره برای پخش صوت و تصویر در مایکروسافت ویندوز می باشد که به وسلیه آن می توان فرمت های مختلف را اجرا و پخش نمود. کی ام پلیر نرم افزار پر استفاده ای در بین کاربران است. از دیگر کاربردهای این نرم افزار پخش آسان زیرنویس برای فیلم ها است.

برنامه The KMPlayer یک پخش کننده همه منظوره است که فرمتهای وسیعی را پوشش می دهد از جمله می توان از VCD، DVD، AVI، MKV، Ogg Theora، OGM، 3GP، MPEG-1/2/4، WMV، RealMedia و QuickTime و غیره را نام برد. همچنین از فرمت های مختلف زیرنویس نیز پشتیبانی می نماید و امکان ضبط کردن عکس، صدا و تصویر از فایل در حال پخش را در اختیار شما قرار می دهد.

پخش کننده هم فیلترهای داخلی و هم خارجی را به همراه کنترل کامل بر روی نحوه اتصال به سایر قسمت کننده ها(Splitters)، دیکودرها(Decoders)، فیلترهای تبدیل صدا و تصویر(audio/video transform filters) و رندرکننده ها(Renderers) بدون دخالت Directshow ارائه می دهد. فیلترهای داخلی بر روی سیستم ثبت نمی شوند تا با فیلترهای سیستم تداخل پیدا نکنند.

ویژگی های نرم افزار KM Player عبارت است از :

  • امکان نمایش زیر نویس ها
  • امکان تغییر قالب و پوسته برنامه
  • امکان تعریف کردن Codec های جدید برای آن
  • کمترین حجم از حافظه و منابع سیستم شما را اشغال می نماید
  • سرعت بالای اجرا و پخش فایل های شما
  • امکان نمایش بصورت نوار کوچک بر روی صفحه ویندوز شما
  • امکان استفاده از کلیدهای میانبر برای کار با قسمت های مختلف برنامه و …

در آخر ذکر کنم که نرم افزار کوچک و قدرتمند KM Player یک پخش کننده صوتی و تصویری است که قادر است هر نوع فرمت صوتی و تصویری را اجرا کند. با نصب این نرم افزار دیگر هیچ نگرانی بابت نمایش ندادن زیرنویس فیلم ها و یا پخش نشدن فایل های صوتی و تصویری نخواهید داشت و شما برای حذف تبلیغات kmplayer می توانید از روش های بالا بهره ببرید.

گردآوری: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1238

به "آموزش حذف تبلیغات kmplayer" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش حذف تبلیغات kmplayer"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید