فیلم ها را با کیفیت پایین دانلود کنید، با کیفیت بالا دیدن!

به گزارش تور کیش، زومیت نوشت: نرم افزار پخش ویدیوی VLC به قابلیت جدیدی مجهز شده است که ارتقای کیفیت ویدیوهای دانلودشده را امکان پذیر می نماید.

فیلم ها را با کیفیت پایین دانلود کنید، با کیفیت بالا دیدن!

انویدیا اوایل امسال میلادی فناوری نوی به نام RTX Video Super Resolution معرفی کرد که با استفاده از هوش مصنوعی کیفیت ویدیوهایی را که پیش تر ضبط شده اند ارتقا می دهد. بر اساس گزارش تک اسپات، این قابلیت هم اکنون با نرم افزار محبوب VLC Media Player نیز کار می نماید.

تکنیک RTX Video Super Resolution انویدیا آرتیفکت های ناشی از فشرده سازی ویدیو را حذف می نماید. نکته جالب درباره RTX Video Super Resolution این است که فناوری موردبحث ویدیوهای آنلاین را که ازطریق گوگل کروم یا مایکروسافت اج پخش می شوند آپ اسکیل می نماید.

فناوری نو انویدیا از هوش مصنوعی و هسته های تنسور در کارت های گرافیک این شرکت استفاده می نماید. به لطف اضافه شدن این فناوری به VLC، می توانید ویدیوهای آفلاین را که در کامپیوتر خود دانلود نموده اید نیز با کیفیت بالاتر ببینید.

به منظور فعال سازی Video Super Resolution باید به کنترل پنل انویدیا بروید و تیک گزینه Super Resolution را که در قسمت Adjust Video Settings وجود دارد فعال کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2192

به "فیلم ها را با کیفیت پایین دانلود کنید، با کیفیت بالا دیدن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ها را با کیفیت پایین دانلود کنید، با کیفیت بالا دیدن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید