احسان پور: مدت ها بود کشتی را رها نموده بودم

به گزارش تور کیش، بهنام احسان پور ملی پوش کشتی آزاد گفت: خیلی حرف ها شنیدم خیلی سختی ها را تحمل کردم اما بهتر است راجع به گذشته حرفی نزنم چون فایده ای ندارد.

احسان پور: مدت ها بود کشتی را رها نموده بودم

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، بهنام احسان پور در گفت وگو با میزان، در مورد عملکردش در رقابت های دنیای نورسلطان، گفت: با اینکه در وزن المپیکی کشتی نمی گرفتم اما همیشه رقابت های دنیای قبل از المپیک سخت است و در سطح بالایی برگزار می گردد. از عملکردم راضی بودم. با کشتی گیر روسیه کشتی گرفتم و به پای حریفم هم رسیدم اما نتوانستم خاک کنم و امتیاز بگیرم اما خدا را شکر که دست خالی برنگشتم.

وی ادامه داد: این مدال خیلی برای من ارزشمند بود و باید چند سال زودتر به آن دست پیدا می کردم اما هر بار به دلایلی از دستم می پرید. خیلی حرف ها شنیدم و خیلی سختی ها را تحمل کردم اما بهتر است راجع به گذشته حرفی نزنم چون فایده ای ندارد. فقط این را بگویم که مدت ها بود کشتی را رها نموده بودم و اصلا تمرین نداشتم تا اینکه غلامرضا محمدی با من تماس گرفت و پرسید کشتی می گیری؟ گفتم تمرین ندارم اما با صحبت هایی که محمدی با من داشت دوباره انگیزه گرفتم تا تمریناتم را از سر بگیریم. آنقدر از کشتی دور شده بودم که حتی نمی دانستم کادرفنی تغییر نموده و اولین بار از غلامرضا محمدی شنیدم که سرمربی تیم ملی شده است. وقتی دیدم سرمربی تیم ملی شخصا با من تماس گرفته و شرایط مساعد است تصمیم گرفتم تمریناتم را شروع کنم و با قهرمانی در رقابت های قهرمانی کشور استارت کارم را زدم و خوشبختانه تا دوبنده تیم ملی و مدال دنیای هم پیش رفتم.

ملی پوش کشتی آزاد توضیح داد: برای حضور در رقابت های المپیک 2020 توکیو با تمام وجود کوشش می کنم و شانس خودم را در وزن 65 کیلوگرم امتحان خواهم کرد. با اکثر حریفان داخلی و خارجی کشتی گرفته ام و از اکثر حریفان شناخت دارم. کسب مدال برنز دنیا من را دو پله بالا برده و به من انگیزه داده تا برای حضور در المپیک هم کوشش کنم. اگر در این رقابت ها مدال کسب نمی کردم شاید ورزش قهرمانی و حرفه ای را برای همیشه کنار می گذاشتم اما این مدال باعث شد تا عمر قهرمانی ام طولانی تر گردد.

احسان پور گفت: مردم بهشهر لطف داشتند و استقبال خوبی از من به عمل آوردند و به خاطر این موضوع از آنها تشکر می کنم اما در آن شلوغی هیچ کدام از مسئولان شهر و استان را ندیدم و فقط اصغر ثمربخش و دارابی مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران به استقبال من آمدند.

وی در ادامه صحبت هایش توضیح داد: در سال المپیک قرار داریم اما مسئولان به جای اینکه بیشتر توجه نمایند طوری رفتار می نمایند که انگیزه ای برای ادامه راه نماند. بار مسئولیت در المپیک روی دوش کشتی است و مسئولان باید بیشتر توجه نمایند تا برای موفقیت در المپیک انگیزه بگیریم.

احسان پور در سرانجام اعلام کرد: دو ماه از مراسم نامزدی ام گذشته بود که به اردوی تیم ملی دعوت شدم و می دانم که در این مدت همسرم سختی های زیادی کشیده است. از خانواده ام که تمام سختی ها را تحمل کردند و همیشه پشتیبان من بودند تشکر می کنم. از مربیان سازنده ام ایرج رضایی و شهرام مردانی و همچنین از غلامرضا محمدی، محسن کاوه و تمام اعضای کادرفنی که در کسب این مدال به من یاری کردند تشکر و قدردانی می کنم.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 400

به "احسان پور: مدت ها بود کشتی را رها نموده بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احسان پور: مدت ها بود کشتی را رها نموده بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید