اخبار جابجایی باشگاه رئال مادرید

به گزارش تور کیش، تیم فوتبال رئال مادرید به زودی چند بازیکن خود را راهی تیم های دیگری خواهد نمود.

اخبار جابجایی باشگاه رئال مادرید

به گزارش ، تیم فوتبال رئال مادرید سال جاری برای خرید بازیکن در بازار جابجایی فعالیت چندانی ندارد و بیشتر به فکر فروش بازیکنانش است. البته این سیاست انتقاداتی را به دنبال داشته است.

درخواست 60 میلیون پوندی چلسی از رئال مادرید

به دنبال ابراز علاقه رئال مادرید برای جذب انگلولو کانته ستاره فرانسوی تیم فوتبال چلسی، این باشگاه انگلیسی قیمت او را 60 میلیون پوند اعلام نمود.

توافق بنفیکا با رئال مادرید بر سر ماریانو دیاز

باشگاه بنفیکا برای جذب ماریانو دیاز از رئال مادرید با این تیم به توافق دست یافت. این انتقال به صورت قرضی و با گزینه خرید قطعی خواهد بود و حالا بنفیکا باید فقط پاسخ مثبت ماریانو را دریافت کند.

این مهاجم جوان پس از یک حضور قرضی در لیون به سانتیاگو برنابئو برگشت اما نتوانست در ترکیب رئال به میدان برود و در کل فصل گذشته فقط 86 دقیقه برای این تیم بازی کرد. او حالا اجازه یافته است تا در تیم بنفیکا بازی کند، اما به گزارش روزنامه اوجوگو این انتقال پیچیده شده است. مشکل اصلی این انتقال دستمزد 4.5 میلیون یورویی این بازیکن است.

بنفیکا بابت این انتقال مبلغی به رئال مادرید نخواهد پرداخت، اما باید کل دستمزد 4.5 میلیون یورویی دیاز را بپردازد که این رقم بالاتر از چیزی است که تیم پرتغالی برای مهاجم رئال مادرید در نظر گرفته است.

سبایوس خواستار قرارداد قطعی در آرسنال

میکل آرتتا سرمربی آرسنال مطرح کرد که دنی سبایوس بازیکن قرضی فصل قبل این تیم مایل است با قراردادی قطعی به جمع توپچی ها بپیوندد.

سبایوس فصل گذشته را به صورت قرضی برای آرسنال بازی کرد و به حدی درخشید که آرسنال خواستار امضای قرارداد بلند مدت با او شده است.

آرتتا با تایید کیفیت فنی این بازیکن 24 ساله اذعان کرد که حالا تمام فرآیند انتقال در دست باشگاه رئال مادرید است.

دستمزد خامس در اورتون تعیین شد

خبرنگار شبکه beIN SPORT مدعی شده که اورتون با خامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال مادرید به توافق دست یافته و مبلغ دستمزد این بازیکن سالانه چهار و نیم میلیون یورو خواهد بود.

در حال حاضر مشکل اصلی در راه اجرایی کردن این انتقال، تامین مبلغ درخواستی رئال مادرید است. مادریدی ها برای این انتقال 25 میلیون یورو می خواهند، اما تیم انگلیسی حاضر نیست چنین مبلغی را بپردازد.

رسانه های کلمبیایی گزارش دادند که خامس به زودی راهی لیورپول خواهد شد تا قرارداد خود را با تیم جدیدش امضاء کند.

رئال مادرید در انتظار پیشنهادی مناسب برای رگیلون

باشگاه رئال مادرید تمایل دارد سرخیو رگیلون مدافع خود را به فروش برساند. این بازیکن که فصل گذشته به صورت قرضی برای سویا بازی کرد مورد توجه چندین تیم قرار گرفته است.

گفته می گردد رئال مادرید برای این بازیکن قیمتی حدود 20 تا 25 میلیون یورو در نظر گرفته است.

رگیلون مورد توجه تیم هایی مانند اینترمیلان، یوونتوس و چلسی قرار گرفته است که در این میان به نظر می رسد که چلسی با خرید بن چیلول از لسترسیتی قید رگیلون را زده است. منچستریونایتد و تاتنهام هم پیگیر شرایط این بازیکن هستند، اما به نظر می رسد محتمل ترین گزینه برای این مدافع 23 امضای قرارداد قطعی با سویا باشد.

او فصل گذشته با سویا در رقابت های لالیگا و اروپایی درخشید و به همراه این تیم قهرمان لیگ اروپا شد.

10 بازیکن جوان در اردوی پیش فصل رئال مادرید

10 بازیکن از تیم زیر 19 سال رئال مادرید که به تازگی به عنوان قهرمانی اروپا دست یافته اند ، قرار است در برنامه های پیش فصل تیم بزرگسالان رئال شرکت نمایند تا از بین آن ها بازیکنانی برای تیم اصلی یا تیم دوم رئال مادرید (کاستیا) انتخاب شوند.

تیم زیر 19 ساله رئال مادرید با راهنمایی رائول به تازگی با شکست تیم هایی مانند یوونتوس، اینترمیلان، سالزبورگ و بنفیکا به قهرمانی لیگ قهرمانان جوانان اروپا دست یافته اند. زیدان هم شخصا عملکرد این بازیکنان را از نزدیک زیر نظر داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1156

به "اخبار جابجایی باشگاه رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار جابجایی باشگاه رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید