اختصاص 104 فضای روباز و سرپوشیده ورزشی در روستاهای خراسان شمالی

به گزارش تور کیش، کوروش بهادری در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه سرانه ورزش روستایی این استان75/0 متر مربع است، اظهار کرد: روستاهای خراسان شمالی دارای 77 اماکن روباز و 27 اماکن سرپوشیده است.

اختصاص 104 فضای روباز و سرپوشیده ورزشی در روستاهای خراسان شمالی

بهادری با اشاره به وجود 18 اماکن ورزشی در روستاهای بجنورد، گفت: شهرستان بجنورد دارای 13 فضای ورزشی روباز و پنج فضای سرپوشیده روستایی بوده و سرانه ورزش روستایی در این شهرستان 49/0 مترمربع است.

به گفته وی سرانه ورزشی روستایی شیروان نیز 59/0 مترمربع و تعداد سالن های روباز این شهرستان 11 مورد و فضاهای سرپوشیده نیز چهار مورد است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی با اشاره به هشت فضای ورزشی روستایی در شهرستان فاروج، اعلام کرد: سرانه ورزشی این شهرستان 94/0 مترمربع و این شهرستان دارای پنج فضای روباز و سه فضای سرپوشیده است.

به گفته بهادری شهرستان اسفراین با سرانه ورزشی روستایی یک مترمربع دارای 14 فضای روباز روستایی و هفت فضای سرپوشیده روستایی است.

وی اضافه نمود: مانه و سملقان دارای 21 فضای ورزش روستایی و از این تعداد 18 فضای روباز و سه فضای سرپوشیده مختص روستاییان بوده و سرانه ورزشی این شهرستان نیز 85/0 مترمربع است.

وی سرانه ورزشی روستایی گرمه را دو مترمربع اعلام و توضیح داد: روستاهای گرمه دارای سه اماکن ورزشی و دو فضای روباز به همراه یک فضای سرپوشیده در اختیار ورزشکاران این شهرستان است.

بهادری همچنین به سرانه ورزش روستایی شهرستان راز و جرگلان اشاره نمود که 7/0 مترمربع و دارای دو فضای سرپوشیده و 13 فضای روباز است و شهرستان جاجرم نیز با سرانه 48/0 مترمربع دارای یک فضای روباز و دو فضای سرپوشیده است.

31 پروژه در دست ساخت روستایی در استان

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی در ادامه تعداد اماکن در دست ساخت خراسان شمالی را نیز 31 مورد بیان کرد و گفت: 15/0 مترمربع به فضاهای ورزشی روستاهای استان اضافه نموده خواهد شد.

بهادری اظهار کرد: همچنین 24 فضای سرپوشیده و روباز در خراسان شمالی در دست احداث است.

وی همچنین به تعداد اماکن در دست ساخت روستاهایخراسان شمالی اشاره و اعلام کرد: شهرستان بجنورد دارای یک فضای روباز و پنج فضای سرپوشیده در دست احداث است که با افتتاح این پروژه ها سرانه ورزشی 07/0 مترمربع افزایش خواهد یافت و شهرستان شیروان نیز دارای دو فضای روباز و چهارفضای سرپوشیده در روستاهاست که با افتتاح این پروژه ها 20/0 متر مربع سرانه ورزشی افزایش خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی عنوان کرد: شهرستان فاروج دارای یک فضای روباز و سه فضای سرپوشیده در دست ساخت است که سرانه ورزشی در این شهرستان نیز 13/0 متر مربع افزایش خواهد یافت.

بهادری ادامه داد: شهرستان اسفراین یک فضای روباز و سه فضای سرپوشیده در دست احداث دارد که با افتتاح آن ها 07/0 مترمربع سرانه ورزشی آن افزایش می یابد، مانه و سملقان دارای چهار سالن سرپوشیده در دست احداث است که با افتتاح آن 03/0 مترمربع افزایش سرانه خواهیم داشت.

وی اضافه نمود: گرمه دارای یک سالن سرپوشیده در دست احداث است و 1/0 مترمربع به فضاهای ورزشی آن اضافه نموده می گردد، راز و جرگلان دارای دو فضای روباز و دو فضای سرپوشیده روستایی است و سرانه ورزشی در این روستاها 58/0 مترمربع افزایش می یابد، جاجرم نیز دارای دو فضای سرپوشیده روستایی بوده و سرانه ورزشی آن 08/0 مترمربع افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 78

به "اختصاص 104 فضای روباز و سرپوشیده ورزشی در روستاهای خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 104 فضای روباز و سرپوشیده ورزشی در روستاهای خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید