روایت تلخ کامران قاسم پور از فحاشی به کشتی گیران ایران در آمریکا ، آمریکایی ها به یک علت شرمسار ام کردند!

به گزارش تور کیش، قهرمان دنیا به اتفاقات جام دنیای کشتی آمریکا و شکست مقابل اسنایدر واکنش نشان داد.

روایت تلخ کامران قاسم پور از فحاشی به کشتی گیران ایران در آمریکا ، آمریکایی ها به یک علت شرمسار ام کردند!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، کامران قاسم پور درمورد مسابقات جام دنیای کشتی آزاد در آمریکا، گفت: مسابقات خوبی بود. تیم ما هم توانست با نایب قهرمانی بازگردد. در شرایطی که ترکیبی از نفرات جوان و باتجربه را در اختیار داشتیم. می توانستیم قهرمان شویم ولی کشتی است و اتفاقاتی افتاد که نشد قهرمان شویم.

وی درمورد شکست خود در یک وزن بالاتر مقابل کایل اسنایدر، گفت: شرایط وزنی من به شکلی بود که با حدود 90 کیلوگرم در مسابقات شرکت کردم. در شرایطی که اسنایدر 97 کیلو هم نبود بلکه 99 کیلو بود و دو کیلو اضافه وزن داشت. حدود 13 کیلو اختلاف داشتیم اما برای ارنج تیم و اینکه ضمن محک زدن خودم، کمکی به تیم کنم، در 97 کیلوگرم کشتی گرفتم که وزن تخصصی من نبود و تا به امروز در این وزن کشتی نگرفته بودم. ان شاءالله تا جایی که می توانم انجام وظیفه نموده باشم.

قهرمان وزن 92 کیلوگرم دنیا درمورد استقبال مردم از کشتی گیران، گفت: مردم به ما محبت دارند و سعی کردیم با ورزش تا جایی که می توانیم برای آن ها انجام وظیفه نموده و دل شان را شاد کنیم. امیدوارم بتوانیم لحظات خوبی را برای آن ها رقم زده باشیم و به عنوان یک هم وطن ورزشکار برای مردم انجام وظیفه نموده باشیم. از استقبال مردم هم ممنون هستیم.

قاسم پور درباره حواشی ایجاد شده در آمریکا و طرح سوال غیر ورزشی از او که خیلی هم خوب پاسخ آن را داد، اعلام نمود: ناخواسته این حواشی پیش آمد و در غربت بعضی هم وطنان خودمان که نمی دانم چه دیدگاهی داشتند به ما که یک ورزشکار هستیم بی احترامی و فحاشی کردند. ان شاءالله دیگر از این صحنه هه نبینیم و همواره مسائل خوب در ورزش باقی بماند.

وی درمورد اینکه برخلاف این حاشیه سازان اندک مردم آمریکا استقبال خوبی از او داشته و سعی کردند با وی عکس یادگاری و امضاء بگیرند، گفت: آمریکایی ها به واسطه اینکه دو سالی بود با کشتی گیر هم وطنشان یعنی جیدن کاکس کشتی گرفتم، محبت و علاقه ای به من داشته و شرمسار ام کردند. این قضیه برای من خیلی قابل تقدیر بود و امیدوارم بعضی مسائل خوب در ورزش باعث گردد خوبی های ورزش بماند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 آذر 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2135

به "روایت تلخ کامران قاسم پور از فحاشی به کشتی گیران ایران در آمریکا ، آمریکایی ها به یک علت شرمسار ام کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت تلخ کامران قاسم پور از فحاشی به کشتی گیران ایران در آمریکا ، آمریکایی ها به یک علت شرمسار ام کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید