اختلال سایت سایپا هنوز برطرف نشده است (طراحی سایت)

به گزارش تور کیش، سایپا شب گذشته، از مردم خواست تا ثبت درخواست خود را به امروز (5 بهمن ماه) موکول نمایند اما هنوز امکان ثبت نام فعال نیست.

اختلال سایت سایپا هنوز برطرف نشده است (طراحی سایت)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

در حالیکه قرار بوده است از ساعت 14 روز گذشته (سه شنبه 4بهمن ماه) سایت فروش گروه خودروسازی سایپا برای عرضه دو محصول کوییک آر پلاس اتوماتیک و شاهین در قالب طرح فروش فوق العاده برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران فعال گردد، تا لحظه انتشار این گزارش هنوز این اتفاق نیفتاده است.

سایت فروش این گروه خودروسازی از همان دیروز از دسترس خارج شد؛ بر این اساس سایپا همان شب گذشته، از مردم خواست تا ثبت درخواست خود را به امروز (5 بهمن ماه) موکول نمایند اما هنوز امکان ثبت نام فعال نیست.

ایسنا موضوع را از گروه خودروسازی سایپا مورد پیگیری قرار داد و این شرکت گفت که قرار بوده است از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) سایت در دسترس مشتریان قرار گیرد و امکان ثبت درخواست فراهم گردد؛ اما همچنان پس از گذشت 28 ساعت از اعلام زمان اولیه برای شروع فرآیند، هنوز تا این لحظه (پس از عبور از ساعت 18) اختلال سایت سایپا برطرف نشده است.

این موضوع درحالی است که متقاضیان عادی تا ساعت 15 روز دوشنبه (3 بهمن ماه) فرصت داشتند که وجه خودروی مورد درخواست خود را در حساب وکالتی تعریف شده واریز نمایند؛ بدین ترتیب دو روز است که پول متقاضیان عادی در حساب های وکالتی شان نزد بانک بلوکه شده است و پول مردم در اختیار بانک ها معرفی شده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2162

به "اختلال سایت سایپا هنوز برطرف نشده است (طراحی سایت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال سایت سایپا هنوز برطرف نشده است (طراحی سایت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید