اخذ اقامت در اروپا و آسیا با حداقل مدارک

به گزارش تور کیش، آیا در پی اقامت قانونی با حداقل مدارک هستید؟ ما 3 کشور مجذوب کننده را به شما معرفی می کنیم. به طور کلی از اروپا تا آسیا امکان دریافت اقامت برای هموطنان فراهم شده است. اقامت هایی که با قابلیت تمدید بوده و هزینه خاصی هم برای تمدید ندارد. این یک خبر عالی برای کسانی است که در پی اخذ اقامت با قابلیت تمدید و کسب عایدی از این کشورها هستند. کشورهایی که هم از لحاظ زیبایی و هم کسب عایدی بسیار مناسب هستند. با ما همراه باشید.

اخذ اقامت در اروپا و آسیا با حداقل مدارک

اخذ اقامت برای کشور اسپانیا

کشور اسپانیا یکی از کشورهای حوزه شنگن است، بنابراین اخذ اقامت اسپانیا یا حتی ویزای توریستی از این کشور یک مزیت محسوب می شود. چه در قالب اقامت و چه ویزای توریستی امکان سفر به کل کشورهای حوزه شنگن وجود دارد. اما مجذوب کننده تر از همه این است که این اقامت با حداقل مدارک دریافت می شود.

شما با روشی که نارین سفر به شما معرفی می نماید تنها احتیاج به یک مهر ورود و خروج دارد. یعنی برای اخذ این اقامت تنها یک روز هم کفایت می نماید. از طرفی خانواده شما هم می توانند در اسپانیا مشغول به کار شوند. این یک مزیت عالی برای این کشور است. در صورتی که برای اشتغال در سایر کشورها احتیاج به اخذ مجوز است.

اخذ اقامت برای دبی

نارین سفر علاوه بر فرانسه و اسپانیا برای دبی هم اقامت می گیرد. اخذ اقامت دبی با حداقل مدارک و قیمت به صورت 2 ساله برای هموطنان فراهم شده است. روشی که با ثبت شرکت در دبی اجرا شده و امکان معرفی شریک برای کاهش هزینه ها وجود دارد. از مهم ترین مزایای این روش این است که شما می توانید با ثبت شرکت اقامت 2 ساله بگیرید. شما با ثبت شرکت در دبی می توانید شرکت خود را راه اندازی نموده و کسب و کار خود را آغاز کنید. از طرفی امکان اشتغال در دبی بدون فعالیت در شرکت برای شما فراهم است.

به طور کلی ساده ترین و کوتاه ترین راه برای رسیدن به اقامت دبی همین راه است. بنابراین اگر قصد سرمایه گذاری و کسب عایدی از کشور دبی دارید، این روش یعنی ثبت شرکت به شما پیشنهاد می شود. در نظر داشته باشید که با استفاده از ثبت شرکت می توانید خانواده خود را با خود به دبی برده و بچه ها شما به تحصیل در این کشور بپردازند. توجه داشته باشید که بعد از 2 سال امکان تمدید برای شما فراهم است.

اخذ اقامت برای کشور عمان

عمان یکی از کشور های امن و بی حاشیه شناخته می شود. اخذ اقامت عمان برای کسانی که در پی کشوری با تورم پایین و امن هستند مناسب است. بعلاوه سرمایه گذاری و کسب عایدی عالی یکی دیگر از دلایل انتخاب عمان برای زندگی است. توجه داشته باشید که این اقامت مانند دبی 2 ساله بوده و امکان تمدید این اقامت وجود دارد.

به طور کلی با نیم نگاهی به ارزش پول عمان و شرایط کار در این کشور می توانید تصمیم خود را برای اخذ اقامت نهایی کنید. البته روش های مختلفی برای دریافت ویزا و اقامت این کشور وجود دارد. اما با روش ثبت شرکت راه برای شما هموارتر بوده و به عنوان سریع ترین و مطمئن ترین راه برای اقامت کشور عمان شناخته می شود.

هزینه و مدارک به چه صورت است؟

به طور کلی برای دریافت اقامت کشورهای اروپایی و آسیایی احتیاج به مدارک خاصی نیست. اول از همه باید پاسپورت و مدارک شناسایی داشته و با توجه به قوانین سفارت از خود و همراهانتان عکس تهیه کنید. تهیه این عکس ها باید با قوانین سفارت مطابقت داشته باشد. گفتنی است که برای اطلاع از مدارک و هزینه ها می توانید بر روی لینک های بالا کلیک نموده یا با تلفن پشتیبانی آژانس مذکور تماس بگیرید.

کدام کشورها برای اخذ اقامت بهتر است؟

اینکه بین اروپا، کانادا و آسیا کدام کشور را انتخاب کنید به شما بستگی دارد. به طور کلی روش های مختلفی برای دریافت اقامت و حتی ویزای مولتی وجود دارد. گزینه های مختلفی مانند فرانسه، اسپانیا، کانادا و بعلاوه عمان و دبی پیش روی شما واقع شده است. اینکه کدام کشورها را برای اقامت یا ویزا انتخاب کنید پیشنهاد می شود از مشاوره رایگان آژانس بهره ببرید. قاعدتا برای اخذ ویزای مولتی یا اقامت کشورهای اروپایی هزینه بیشتری پرداخت می کنید. بعلاوه در اروپا می توانید به صورت پلکانی اقامت خود را تمدید نموده تا به اقامت دائم برسید.

با دریافت تراول هیستوری بدون ریجکتی از اروپا می توانید ویزای کشور کانادا به صورت 5 ساله دریافت کنید. از طرفی امکان اخذ اقامت در کشورهای فرانسه و اسپانیا هم وجود دارد. این سه مورد برای کشورهای اروپایی و کشور کانادا است که شاید انتخاب را سخت کند.

مزیت اقامت در کشورهای اروپایی

همانطور که اشاره کردیم با دریافت ویزا از کشورهای اروپایی می توانید به تمام کشورهای حوزه شنگن سفر کنید. اینکه کدام بین فرانسه و اسپانیا کدام کشور را انتخاب کنید بسته به شما و نتیجه مشاوره دارد. به طور کلی مزیت اقامت در کشورهای اروپایی به توضیح زیر است:

· امکان تحصیل رایگان بچه ها

· افتتاح حساب بانکی

· پس از رعایت قوانین کشور و تمدید اقامت می توانید اقامت دائم بگیرید.

· امکان راه اندازی شرکت و بیزینس

· دریافت اقامت برای بچه ها و همسر

· سفر به کشورهای حوزه شنگن

امکان اخذ ویزای توریستی هم وجود دارد؟

کسانی که در پی گشت و گذار و سفر به حوزه شنگن هستند، ویزای انفرادی بدون ریجکتی برترین گزینه است. در این روش اول از همه باید مدارک شما کامل بوده و تمام مدارک از جانب آژانس آنالیز شود. اگر مسئله ای از بابت ریجکتی یا مدارک نداشته باشید مانعی برای معین وقت سفارت وجود ندارد. در حاضر تراول هیستوری از طریق فرانسه اجرا شده که ورود از این کشور و خروج به اختیار مسافر است.

اخذ مشاوره جهت تراول هیستوری و اقامت

با جستجوی نارین سفر در گوگل می توانید خدمات ارائه شده از طریق این آژانس مسافرتی را مشاهده کنید. آنگاه با کلیک بر روی تماس با ما با کانترهای فروش در ارتباط باشید. وقت مشاوره رایگان رزرو کنید و در خصوص هر یک از موارد ذکر شده به پاسخ سوالات خود دست پیدا کنید. در نظر داشته باشید که در صورت احتیاج می توانید پیج نارین تراول (@narintravel) را در اینستاگرام دنبال کنید. نمونه ویزاها و سایر خدمات نیز به در پیج وجود داشته که می توانید آن ها را مشاهده کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 15 آذر 1402 بروزرسانی: 15 آذر 1402 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2261

به "اخذ اقامت در اروپا و آسیا با حداقل مدارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ اقامت در اروپا و آسیا با حداقل مدارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید