استقبال از روزبازارهای منطقه17 در پی ساماندهی و محوطه سازی

به گزارش تور کیش، محوطه روزبازارهای منطقه17 باهدف افزایش خدمات دهی به مراجعان و کسبه، ساماندهی و سبب افزایش خدمات دهی در آنها شد.

استقبال از روزبازارهای منطقه17 در پی ساماندهی و محوطه سازی

به گزارش خبرنگاران، رئیس اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری منطقه17 با اعلام این خبر گفت: 2بازار روز در این منطقه فعال است که روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته برپا می گردد.

علی اصغر محمودی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از ساکنان منطقه17 به این بازارها مراجعه می نمایند، اضافه کرد: خوشبختانه استقبال شهروندان منطقه ها همجوار نیز از این روزبازارها افزایش پیدا نموده است.

وی ادامه داد: به همین منظور و باهدف افزایش رفاه شهروندان و کسبه، محوطه سازی در محیط بازارهای روز با پخش تراشه آسفالت انجام و سبب رضایت و افزایش خدمات دهی به مراجعان و فروشندگان شده است.

با برپایی بازارهای روز در منطقه17، سدمعبر در بسیاری از معابر کاهش پیدا نموده و دستفروشان به جای بساط گستری در خیابان ها، محصولات خود در را در این بازارها می فروشند. این اقدام ضمن ساماندهی دستفروشان و برطرف سدمعبر، سبب اشتغال زایی، حمایت از زنان سرپرست خانوار، حذف واسطه ها و دسترسی آسان تر شهروندان به کالاهای مصرفی و روزانه شده است.

محمودی درباره حمایت از زنان سرپرست خانوار در این بازارها گفت: اداره ساماندهی شهرداری منطقه، غرفه رایگان به این قشر واگذار نموده است تا اقدام به فروش کالا و محصولات تولیدی خود در بازارهای روز نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1401 بروزرسانی: 1 شهریور 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2085

به "استقبال از روزبازارهای منطقه17 در پی ساماندهی و محوطه سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از روزبازارهای منطقه17 در پی ساماندهی و محوطه سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید