اشتباه عجیب فدراسیون والیبال در ماجرای همراه بردن 165 هزار یورو به فرودگاه

به گزارش تور کیش، مشکل خروج ارز برای فدراسیونی که در 10 سال گذشته، تعداد بی شماری سفر به بیشتر نقاط دنیا و با تعداد زیادی همراه داشته، عجیب است.

اشتباه عجیب فدراسیون والیبال در ماجرای همراه بردن 165 هزار یورو به فرودگاه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کاروان 25 نفره تیم ملی والیبال مردان ایران ساعت 23.30 شب گذشته دوشنبه 3 خرداد به هتل محل اقامت خود در شهر ریمینی (محل برگزاری لیگ ملت ها 2021) رسید.

به گفته امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی شرایط اقامتی هتل اعتراض تیم ها را به همراه داشته است. اتاق ها بسیار کوچک اند و تخت ها برای قد و قامت بازیکنان مناسب نیست. ویتال هینن (سرمربی لهستان) و ولادیمیر آلکنو از جمله سرمربیانی بودند که در دفاع از بازیکنانشان نسبت به شرایط اقامتی هتل به کمیته برگزاری اعتراض کردند.

خروج کاروان والیبال ایران از فرودگاه امام خمینی (ره) اما مثل همواره و به سادگی انجام نشد و با حاشیه عجیبی همراه بود و با بازداشت چند ساعته یکی از مسئولان این فدراسیون همراه بود. چون خوش خبر باید به ایتالیا می رفت، مدیر تشریفات فدراسیون چند ساعتی در فرودگاه در بازداشت به سر برد.

میثم جعفری، مدیر تشریفات فدراسیون والیبال در این مورد به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: قرار بود سرپرست تیم ملی والیبال در سفر یک ماهه تیم به ایتالیا مبلغ 165 هزار یورو پول نقد همراه خود ببرد. مجوزهای لازم را از وزارت ورزش گرفته بودیم اما به دلیل کوتاهی خودمان و تاخیر بانک مرکزی، مجوز لازم از بانک مرکزی برای خروج این مقدار ارز صادر نشد. در نتیجه، مسئولان فرودگاه از خروج امیر خوش خبر جلوگیری کردند و چون او حتماً باید در قرنطینه ایتالیا به عنوان سرپرست تیم ملی حاضر می شد، من به عنوان نماینده فدراسیون در فرودگاه حاضر شدم تا خوش خبر به پرواز برسد و همراه تیم ملی باشد.

به گفته مدیر تشریفات فدراسیون والیبال، خوش خبر با مقدار مجاز و البته کمتری ارز به همراه تیم ملی به ایتالیا رفت تا مجوز لازم برای انتقال به جامانده مبلغ، ظرف امروز یا فردا از بانک مرکزی گرفته و به ایتالیا حواله گردد.

بروز چنین مسائلی برای فدراسیونی که در 10 سال گذشته، تعداد بی شماری سفر به همه نقاط دنیا و با تعداد زیادی همراه داشته، عجیب است. این مسائل پیش از مسابقاتی مثل المپیک یا قهرمانی آسیا که تیم ملی احتیاج به کسب نتیجه در آنها دارد، می تواند، سردرگمی و خسارات جبران ناپذیری به تیم ملی و والیبال ایران وارد کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1621

به "اشتباه عجیب فدراسیون والیبال در ماجرای همراه بردن 165 هزار یورو به فرودگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه عجیب فدراسیون والیبال در ماجرای همراه بردن 165 هزار یورو به فرودگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید