اعتصاب خلبان ها، هزاران پرواز بریتیش ایرویز را لغو کرد

به گزارش تور کیش، صدها خلبان شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز از فردا به مدت دو روز در اعتراض به سیاست های مدیریتی این شرکت اعتصاب می نمایند و در آستانه این رخداد، هزاران پرواز این شرکت لغو شده است.

اعتصاب خلبان ها، هزاران پرواز بریتیش ایرویز را لغو کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در پی اعلام اعتصاب عمومی خلبانان شرکت هواپیمایی انگلیسی بریتیش ایرویز که قرار است روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته انجام گردد، هزاران پرواز این شرکت لغو شده است.

به نوشته خبرگزاری رویترز، نزدیک به پنج هزار خلبان هواپیمایی بریتیش ایرویز قرار است در اعتراض به مدیریت این شرکت هواپیمایی در زمینه شرایط استخدام در این اعتصاب دو روزه شرکت نمایند.

در آستانه این اعتصاب دو روزه، بریتیش ایرویز، هزاران پرواز را در سراسر وب سایت های رزرو بلیط هواپیما و دیگر آژانس های مسافرتی لغو نموده است.

مدیریت بریتیش ایرویز هشدار داده است در صورت ادامه اعتصاب کارکنانش، بسته های مربوط به مزایای کارکنانش را به حالت تعلیق درخواهد آورد.

طبق این گزارش، تمامی کارکنان بریتیش ایرویز واجد شرایط استفاده از مزایای 90 درصد تخفیف پروازهایی هستند که دارای جایگاه خالی یا قابلیت ارتقاء به بیزنس کلاس هستند و تمامی این مزایا بر اساس رتبه یا موقعیت خلبان یا دیگر کارکنان به آنها تعلق می گیرد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، خلبان ها به فشار کاری بالا و عدم انطباق درآمد با میزان کار معترض هستند.

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 316

به "اعتصاب خلبان ها، هزاران پرواز بریتیش ایرویز را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتصاب خلبان ها، هزاران پرواز بریتیش ایرویز را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید