افتتاحیه مسابقات کونگ فو توآی قهرمانی آسیا در قصرشیرین برگزار گردید

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران، آیین افتتاحیه نخستین دوره مسابقات کونگ فو توآی قهرمانی آسیا عصر امروز پنجشنبه با حضور معاون وزیر ورزش و سایر مسئولان با شرکت 24 آسیایی در سالن امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قصرشیرین برگزار گردید.

افتتاحیه مسابقات کونگ فو توآی قهرمانی آسیا در قصرشیرین برگزار گردید

با قیمت تورهای نوروزی عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین در این مراسم ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر گفت: شهرستان قصرشیرین از قدمتی تاریخی برخوردار و فرهنگ اصیل مردم این منطقه زبانزد است.

مرادعلی تاتار با اشاره به وجود آثار تاریخی ارزشمند در شهرستان قصرشیرین اضافه نمود: نبرد 8 ساله تحمیلی خسارات فراوانی به پیکره این شهر وارد کرد اما مقاومت و ایثار و دلاوری مردم این دیار مانع از نفوذ دشمن شد.

تاتار با اشاره به تقدیم هزاران شهید و جانبازا در دوران دفاع مقدس گفت: میزبانی این رقابت ها مایه خوشحالی است و امیدواریم میزبان خوبی برای شرکت کنندگان باشیم.

وی در ادامه بازارچه مرزی پرویز خان و خسروی را دو نقطه مرزی و نقطه اتصال با اقلیم کردستان و بخش عرب نشین عراق در شهرستان قصرشیرین دانست و گفت: این دو بازارجه مرکز مبادلات تجاری با کشور عراق است.

تاتار مساحت شهرستان قصرشیرین را 2 هزار کیلومتر مربع عنوان و اظهار کرد: اقلیم مدیترانه ای این شهرستان مزیتی برای ما محسوب می گردد و امکان رونق گردشگری با این شرایط آب و هوایی منحصر به فرد مهیا می گردد.

وی ابراز امیدواری کرد: مسابقات آسیایی توآی به بهترین نحو ممکن به میزبانی قصرشیرین برگزار و مهمانان حاضر در این مسابقات با خرسندی به کشورهای خود بازگردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 736

به "افتتاحیه مسابقات کونگ فو توآی قهرمانی آسیا در قصرشیرین برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاحیه مسابقات کونگ فو توآی قهرمانی آسیا در قصرشیرین برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید