افزایش ابتلای بچه ها به کرونا در آمریکا

به گزارش تور کیش، خبرگزاری خبرنگاران- آموزشگاه پزشکی اطفال آمریکا از افزایش ابتلا بچه ها به ویروس کرونا در این کشور اطلاع داد.

افزایش ابتلای بچه ها به کرونا در آمریکا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد، آمار های نو نشان می دهد موارد ابتلا به کووید در بین بچه ها در آمریکا نسبت به دو هفته گذشته 22 درصد افزایش یافته است.

سی ان ان اضافه کرد، آموزشگاه پزشکی اطفال امریکا الان می گوید تعداد بچه ها مبتلا به این ویروس بسیار بالا است، اما بچه ها به طور میانه بسیار کمتر از بزرگسالان بستری می شوند. بچه ها کمتر از هر گروه سنی دیگر واکسینه شدند، اما در دو هفته گذشته، بچه ها زیر یازده سال، یک چهارم واکسیناسیون نو را شامل شدند.

طبق آمار سازمان دنیای بهداشت از زمان شروع همه گیری کرونا در اواخر دسامبر سال 2019 تا روز دوشنبه دست کم 5 میلیون 98 هزار و 386 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کووید 19 از دست دادند.

آمریکا با بیش از 764 هزار و 363 مورد مرگ بیش از همه کشور های دنیا تحت تاثیر همه گیری قرار گرفته است. برزیل با 611 هزار و 346 مورد مرگ، هند با 463 هزار و 655 مورد، مکزیک با 291 هزار و 147 مورد و روسیه با 256 هزار و 597 مورد در رده های بعدی قرار می گیرند.

سازمان دنیای بهداشت معتقد است با توجه به بالا بودن موارد مرگ و میر که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به کووید 19 مرتبط هستند این آمار می تواند دو تا سه برابر بیشتر باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1889

به "افزایش ابتلای بچه ها به کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ابتلای بچه ها به کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید