افزایش350 درصدی محصولات صنعتی ذوب آهن اصفهان در نیمه اول امسال

به گزارش تور کیش، خبرگزاری خبرنگاران- سیاوش خواجوی مدیر فولادسازی شرکت در مصاحبه با واحد مرکزی خبر مرکز اصفهان به تشریح کیفیت محصولات تولیدی در این بخش پرداخت.

افزایش350 درصدی محصولات صنعتی ذوب آهن اصفهان در نیمه اول امسال

به گزارش خبرنگاران، خواجوی با بیان این که در راستای رقابت در بازارهای هدف و تامین احتیاج مشتریان، کیفیت محصولات سرلوحه ذوب آهن اصفهان است، گفت: این شرکت با ارتقاء توان علمی متخصصان خود و توسعه کارگاه هایی که در افزایش کیفیت محصول نقش به سزایی دارند به تضمین کیفیت محصولات خود پرداخته است. مدیر فولادسازی شرکت به کیفیت انواع ریل های فراوریی در ذوب آهن پرداخت و گفت: با توسعه کارگاهای کیفیت محصول توانستیم انواع ریل مورد احتیاج کشور و بازارهای منطقه را بر اساس استانداردهای ملی و جهانی فراوری کنیم.

مدیر فولادسازی شرکت از افزایش سه و نیم برابری محصولات صنعتی در نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اطلاع داد و گفت: مبنای فراوری برای ما رضایت مشتری است و برای رضایت مشتریان استانداردهای کیفیت را با دقت رعایت می کنیم. مدیر فولادسازی شرکت نقش تعمیرات در فراوری محصولات باکیفیت را غیر قابل انکار دانست و گفت: در این راستا تعمیرات اساسی کنورتور های 2 و 3 ، ایستگاه 6 ریخته گری، جرثقیل ها و بومی سازی تاندیش ها و... از جمله اقداماتی است که برای حفظ کیفیت محصول اجرا شده است.

وی کوشش همکاران این مدیریت در فراوری شمش های گوناگون و مورد احتیاج شرکت را ستودنی دانست و اضافه نمود: کوششگران این بخش، شمش های مورد احتیاج انواع ریل، تیرآهن و سایر محصولات با ارزش اضافه نموده بالاتر فراوری کردند و اجازه ندادند تحریم ها و تهدیدها بر فراوریات شرکت کوچکترین تاثیری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1850

به "افزایش350 درصدی محصولات صنعتی ذوب آهن اصفهان در نیمه اول امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش350 درصدی محصولات صنعتی ذوب آهن اصفهان در نیمه اول امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید