انتقاد معاون استاندار ایلام از نبود کیت آزمایش امیکرون در مرز بین المللی مهران

به گزارش تور کیش، خبرنگاران/ایلام معاون استاندار ایلام با انتقاد از نبود کیت آزمایش امیکرون در مرز مهران گفت: با توجه به حساسیت این موضوع باید دانشگاه علوم پزشکی ایلام هرچه سریع تر پیگیر تامین آن در استان گردد.

انتقاد معاون استاندار ایلام از نبود کیت آزمایش امیکرون در مرز بین المللی مهران

محمدسبحان حسنی در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و بعلاوه الزام انجام تست کرونا در مرز مهران لازم است که باید مورد توجه همگان علی الخصوص حج و اوقاف قرار گیرد.

وی با انتقاد از نبود کیت آزمایش امیکرون در مرز مهران گفت: با توجه به حساسیت این موضوع باید دانشگاه علوم پزشکی ایلام هرچه سریعتر پیگیر تامین آن در استان گردد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: باید شرایط ویژه مرز مهران با حساسیت پیگیری گردد و از نظر امکانات و تجهیزات آنالیز گردد.

وی از فرماندار مهران و دانشگاه علوم پزشکی ایلام خواست که گزارش کاملی از اندازه تجهیزات و امکانات مورد احتیاج برای انجام تست کرونا از زوار ورودی را تهیه نمایند.

حسنی از معاون هماهنگی امور مالی استاندار ایلام به عنوان رییس قرارگاه استانی کرونا نیز خواست نشست آینده قرارگاه کرونا در مهران برگزار گردد و به صورت میدانی از ورود زوار و بازارچه مهران بازدید به عمل آید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: هرچند اکنون در شرایط پایدار کرونا هستیم اما با توجه به انتشار قابل توجه سویه تازه تحت عنوان امیکرون در دنیا باید تمهیدات لازم برای پیک تازه احتمالی فراهم گردد تا در صورت انتشار غافلگیر نشویم.

حسنی با بیان اینکه اکنون باید همه کمبودهای دارویی و تجهیزات درمانی آنالیز و به مرکز گزارش گردد، بر لزوم همکاری رسانه ها و همراهی آنها برای ترغیب مردم به تزریق دز سوم واکسن کرونا تاکید نمود.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش استان باید همچنان بر نظارت مستمر بر مدارس از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن کرونا دقت ویژه ای داشته باشد و سلامت دانش آموزان را مهمترین مسأله قلمداد کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1931

به "انتقاد معاون استاندار ایلام از نبود کیت آزمایش امیکرون در مرز بین المللی مهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد معاون استاندار ایلام از نبود کیت آزمایش امیکرون در مرز بین المللی مهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید