انحصار آموزش زبان انگلیسی در مدارس غیردولتی شکسته می گردد

به گزارش تور کیش، تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی گفت انحصار آموزش زبان انگلیسی در مدارس غیردولتی شکسته خواهد شد و آموزش زبان های دیگر در دستور کار قرار می گیرد.

انحصار آموزش زبان انگلیسی در مدارس غیردولتی شکسته می گردد

احمد محمودزاده در جلسه برخط با کارشناسان مدارس غیردولتی ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس گفت: سعی نموده ایم نگاه و رویکرد جدیدی در مراکز و مدارس غیر دولتی حاکم کنیم تا آن تحولات مورد نظر رقم بخورد.

معاون وزیر گفت: باید موسسین مدارس و مراکز غیر دولتی را با طرح های حمایتی تشویق و ترغیب به سرمایه گذاری های بیشتر در آموزش و پرورش کنیم.

محمودزاده گفت: با پی گیری های اجرا شده 2 تبصره با همراهی و حمایت کمیسیون تلفیق برای یاری و حمایت از مراکز غیر دولتی تصویب شده است.

وی گفت: عنصر اصلی سند تحول بنیادین معلم است و طرح رتبه بندی نیز به منظور حل مسائل معیشتی و ارتقای جایگاه معلمان در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: نگاه ما به معلم باید پژوهشگرانه و محققانه باشد و در این راستا نیز انتظاراتی را برای آنان ترسیم کنیم.

محمودزاده گفت: از دیگر برنامه های ما توجه به آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش خواهد بود و در این خصوص برنامه های متنوعی را اجرا خواهیم کرد.

وی گفت: انحصار آموزش زبان انگلیسی را در مدارس غیردولتی خواهیم شکست و به آموزش زبان های دیگر نیز ورود خواهیم کرد.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: در بحث ارزیابی شاخص های تخصصی نیز ورود خواهیم کرد و مدارس غیر دولتی سراسر کشور را رتبه بندی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2042

به "انحصار آموزش زبان انگلیسی در مدارس غیردولتی شکسته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انحصار آموزش زبان انگلیسی در مدارس غیردولتی شکسته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید