ایران پوریان: توقعات از آلومینیوم نباید غیرمنطقی باشد، سه تیم مدعی جدی قهرمانی هستند

به گزارش تور کیش، محمد ایران پوریان مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: این اولین سال حضور آلومینیوم در لیگ برتر است و نباید توقعات از این تیم غیرمنطقی باشد.

ایران پوریان: توقعات از آلومینیوم نباید غیرمنطقی باشد، سه تیم مدعی جدی قهرمانی هستند

محمد ایران پوریان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط فعلی این تیم و نتایج خوبی که آنها در هفته های اخیر گرفته اند گفت: خدا را شکر که نسبت به آغاز لیگ شرایط بهتری داریم و از همان اول هم بازیکنان و کادر فنی به این موضوع اشاره کردند که آلومینیوم احتیاج به زمان دارد. خوشبختانه در این چند بازی هم عملکرد خوبی داشتیم و شکست دادن پرسپولیس و تراکتور هم روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان را بیشتر کرد.

وی در ارتباط با اینکه آلومینیوم دنبال چه جایگاهی در لیگ سال جاری است، توضیح داد: ما قطعا می خواهیم بهترین نتایج را بگیریم تا طرفداران و مردم اراک را شاد کنیم، البته این اولین سال حضور آلومینیوم در لیگ برتر است و نباید توقعات از این تیم غیر منطقی باشد. قطعا طرفداران هم همه چیز را درک می نمایند اما ما کوشش می کنیم تا این فرایند خوب را ادامه دهیم.

مدافع آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در این فصل مدعی اول قهرمانی است؟ گفت: من معتقدم که سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل هستند.

ایران پوریان در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: با حریف سرسختی روبرو می شویم که سال جاری نتایج خوبی گرفته ولی امیدوارم فرایند خوب ما ادامه داشته باشد و این بازی را هم ببریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1459

به "ایران پوریان: توقعات از آلومینیوم نباید غیرمنطقی باشد، سه تیم مدعی جدی قهرمانی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران پوریان: توقعات از آلومینیوم نباید غیرمنطقی باشد، سه تیم مدعی جدی قهرمانی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید